Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je nog niet voldoende gekocht?Wat ik nog wilde vragen. Wellicht nog een leuke scherpe actie tijdens de black friday in het verschiet toevallig?
Kan nog altijd een leuke actie bij hahaha en zo niet dan zit Vuurwerkwereld het westen Almere altijd nog aan de andere kant van de HogeringHeb je nog niet voldoende gekocht?![]()
We komen zeker (zoals elk jaar) nog met veel verschillende acties. Zo hebben we nu een openingsactie met de Egyptian Vulture voor 9,95. Daarbij moet ik wel zeggen dat deze acties wat meer gericht zullen zijn op de 'normale consument' maw, wel hele scherpe prijzen, maar misschien niet het soort vuurwerk waar een liefhebber naar zoekt.Wat ik nog wilde vragen. Wellicht nog een leuke scherpe actie tijdens de black friday in het verschiet toevallig?
Stookvoer is ook altijd leuk om erbij te hebbenWe komen zeker (zoals elk jaar) nog met veel verschillende acties. Zo hebben we nu een openingsactie met de Egyptian Vulture voor 9,95. Daarbij moet ik wel zeggen dat deze acties wat meer gericht zullen zijn op de 'normale consument' maw, wel hele scherpe prijzen, maar misschien niet het soort vuurwerk waar een liefhebber naar zoekt.
Idd, tussen 18:00 en 24:00 moeten we ook wat te doen hebbenStookvoer is ook altijd leuk om erbij te hebben![]()
Die heb ik nog niet ontvangen. Waar moet ik een bericht naar toe sturen om deze alsnog te krijgen?Als het goed is heeft iedereen inmiddels een afhaalbewijs ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan even weten!
De deals vanuit deze actie zijn inmiddels voorbij voor dit jaar. Alle acties die nu nog komen zijn op de consument gericht.Nog nieuwe deals voor almere ?
Is deze nog ergens rond de 100€?Klopt niet helemaal, bij een andere freakactie op dit forum is hij goedkoper, wel een hele mooie prijs!
115 bij een winkel in de regio Arnhem.Is deze nog ergens rond de 100€?
Omgeving Flevoland115 bij een winkel in de regio Arnhem.
Ik heb per mail te horen gekregen dat de Bomb Xl het vervangend product is voor de heavy Legend cakes. Het bomb Xl assortiment heb ik al ergens anders besteld. Kan er een ander vervangend product aangeboden worden?
(per mail ook gevraagd maar nog geen reactie)
Daarom haal ik graag de eerste dag mijn bestellingen al op zodat bij eventuele teleurstelling ik zelf nog kan shoppen naar alternatieven.Je kan het altijd weigeren en geld terugkrijgen
Dit bericht heb ik ook van de overburen (BredaVuurwerk) ontvangen alszijnde vervanger van de Heavy Legends.Ik heb per mail te horen gekregen dat de Bomb Xl het vervangend product is voor de heavy Legend cakes. Het bomb Xl assortiment heb ik al ergens anders besteld. Kan er een ander vervangend product aangeboden worden?
(per mail ook gevraagd maar nog geen reactie)