[Freakactie 2024] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Helaas zelf te laat om te kunnen halen, dus m'n moeder op pad gestuurd. Belde mij enthausiast op en stuurde video's van de winkel & het personeel deed super enthausiast mee. Ze vond het zó sfeervol en gezellig! Leuke mensen, sfeervolle zaak, lekker wat eten en drinken gekregen!! Ik denk dat ik een reisgenootje heb voor de volgende afhaaldagen. Breda, bedankt voor alles!

Zojuist terug thuis vanaf een rondje vuurwerkwinkels in breda, en laten er nu net 3 naast elkaar zitten.
Mooie bestelling geplaatst met Riakeo producten (pakket deal)
Tijdens het wachten en neuzen in de showroom een beker koffie gekregen en een lekkere koek, mooi praatje gemaakt met de knappe dame en weer met volle tevredenheid verder.

Vanmiddag ook even bij Top Vuurwerk Breda wat afgehaald. Gezellige sfeer daar en super snel geholpen, binnen 10 minuten zat ik weer in de auto. Top geregeld!

Vanmorgen rond 1030 daar mn spulletjes opgehaald. Mooie ruime tent met gezellige mensen binnen.
Dacht eerst ff dat ik verkeerd stond omdat er poppelaars op de schuifdeuren stond maar die zitten tegenover vwbreda.
365 zit in het poppelaars tuincentrum.

Alles top. Binnen 10 minuten weer in de auto. Was mn eerste keer hier maar hier ben ik volgend jaar weer.

Mooie en gezellige zaak! Helaas de Miracle Maker meegekregen ipv Mairo Gold en zag dat er ook 36shots op de cake stond, dus dacht dacht het wellicht een omlabeling zou zijn, niet dus...Maar was ook het enige wat mistte op de hele ophaaldag en een Philly Spitters in de collectie, dus geen groot drama. De SoA zat nog in kooi, vond ik stiekem wel leuk daar dat het enige product was wat ik in kooi kreeg geleverd, nog een keer k(l)ooien :p. Plaats wel ff een foto in het topic.

Mooie en gezellige zaak! Helaas de Miracle Maker meegekregen ipv Mairo Gold en zag dat er ook 36shots op de cake stond, dus dacht dacht het wellicht een omlabeling zou zijn, niet dus...Maar was ook het enige wat mistte op de hele ophaaldag en een Philly Spitters in de collectie, dus geen groot drama. De SoA zat nog in kooi, vond ik stiekem wel leuk daar dat het enige product was wat ik in kooi kreeg geleverd, nog een keer k(l)ooien :p. Plaats wel ff een foto in het topic.
Wow das een behoorlijk belabberde vervanger...yikes 😱

Hier helaas een wat mindere ervaring in Almere, had hier slechts 1 cake besteld, maar heb echt gigantisch lang moeten wachten. Het hielp wellicht niet mee dat Sven&Koen op hetzelfde moment hun vuurwerk af kwamen halen waar het halve winkelpersoneel mee bezig was.
Hey, Dat is jammer om te lezen. We hebben op de eerste verkoopdag inderdaad een langere wachtrij gehad dan wij willen. Dit kwam door een samenloop van verschillende dingen zoals een levering die verwerkt moest worden, enkele grote orders en een onverwachte kleinere personeelscapaciteit. Uiteraard heb jij hier helemaal niks aan en mag dit ook geen excuus zijn. Wij hebben voor daag 2 en 3 maatregelen genomen waardoor het op die dagen eigenlijk zo goed als vlekkeloos is verlopen. In ieder geval onze excuses hiervoor en hopelijk wil je ons aankomend seizoen nog een nieuwe kans geven!

Hoi, oei! Hier is iets fout gegaan. Ik zou sowieso niet verwachten dat de Maïro Gold vervangen zou worden omdat die voldoende op voorraad zou moeten zijn. Maar goed, er gebeurt van alles tijdes die dagen dus blijkbaar moest hij op dat moment toch vervangen worden. Dat daarvoor door ons team de Miracle Maker is gekozen is zeker niet goed. We gaan deze fout herstellen door even samen met je te kijken wat een passende oplossing is. Kun je ons hiervoor een DM sturen of een email? Excuses voor het ongemak.

Back
Bovenaan