Magnum Vuurwerk
VWC lid
Dat klopt helemaal!!Even dubbel check; de actie is geldig t/m morgen 23:59 uur toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt helemaal!!Even dubbel check; de actie is geldig t/m morgen 23:59 uur toch?
Bij mij wel..ik heb daarmee de magnum p.i. besteld.Bij Steenbergen werkt de kortingscode niet. Althans, hij geeft aan "Promotiecode succesvol toegepast" echter blijft het bedrag onveranderd hetzelfde. Met verschillende producten geprobeerd.
Bij mij wel..ik heb daarmee de magnum p.i. besteld.
Klopt het overigens dat je die dan ergens anders moet ophalen dan spullen van de reguliere website van hun?
Yes ze hebben een 2e vestiging een paar honderd meter verder op hetzelfde industrieterrein. Voor Magnum oa moet je daarheen jaBij mij wel..ik heb daarmee de magnum p.i. besteld.
Klopt het overigens dat je die dan ergens anders moet ophalen dan spullen van de reguliere website van hun?
Yes zeker wel!! Ik zou zeggen check het ff en bestellen maarHuh, raben stond wel bij de vorige vuurwerkexpert actie, maar niet bij magnum, toch?
Ik vrees dat ik m'n kruit al aardig verschoten heb..Yes zeker wel!! Ik zou zeggen check het ff en bestellen maar![]()
Enige tijd later deed hij het gelukkig wel, inderdaad. Hier ook de Magnum P.I.Bij mij wel..ik heb daarmee de magnum p.i. besteld.
Klopt, ik had gisteravond 2x hetzelfde. "Pagina niet gevonden" stond er...Geen idee waar het aan ligt, maar de site van Vonk in Barneveld ligt er regelmatig uit.
Bedankt voor jouw reactie. We gaan er naar kijken.Geen idee waar het aan ligt, maar de site van Vonk in Barneveld ligt er regelmatig uit.