[Freakactie 2024] Magnum WCKD WEEK: 25% korting!!

Bij Steenbergen werkt de kortingscode niet. Althans, hij geeft aan "Promotiecode succesvol toegepast" echter blijft het bedrag onveranderd hetzelfde. Met verschillende producten geprobeerd.
Bij mij wel..ik heb daarmee de magnum p.i. besteld.
Klopt het overigens dat je die dan ergens anders moet ophalen dan spullen van de reguliere website van hun?

WCKD_Social-2024-24h.png
WCKD WEEK FREAKACTIE ALARM!!
Je hebt nog maar iets meer dan 24 uur om jouw korting te scoren met onze WCKD Week Freakactie!

Je krijgt namelijk nog t/m morgenavond 25% korting op jouw bestelling(en), met uitzondering van Superstunts. Dit zijn een klein aantal artikelen, andere acties lopen gewoon mee! Daarnaast geldt er een netto bestelbedrag van tenminste € 125,00 wat neerkomt op tenminste € 166,67 aan te bestellen producten in jouw Winkelwagen voordat de kortingscode werkt.

Hoe werkt het?

1. Ga naar https://www.magnumvuurwerk.nl
2. Kies een Dealer
3. Vul je Winkelwagen met de artikelen die je wil hebben
4. Ga via de Winkelwagen naar Afrekenen en maak een Account aan
5. Vul de volgende kortingscode in: WCKDWEEKFORUM24
6. Controleer je gegevens en kies een Afhaaldag en -tijd
7. Reken af

Pak die extra korting snel want de code is namelijk t/m morgenavond dinsdag 5 november geldig.

Een klein aantal winkels doet helaas niet mee aan deze openingsactie.

Kom je een foutje tegen op de site, meld dat dan hier in dit topic. Dan gaan wij ermee aan de slag. Niets gevonden? Natuurlijk krijg jij dan ook gewoon die VETTE korting!!

En hier in het topic kun je ook jouw vragen over deze actie kwijt, we zullen proberen om tijdens de actieweek regelmatig hier online te zijn.

Enjoy shopping! Welcome to our WCKD WEEK!

Ja tot morgen 23:59 loopt de actie.
Ik ben nog een beetje aan het puzzelen maar dan plaats ik morgen een mooie bestelling in Voorburg bij vuurwerk Raben.
Ik had een paar vragen en kreeg snel reactie via fb en daarna zelfs even bellen.
Echte liefhebbers daar, dus mocht je nog een adres zoeken of vragen hebben.
Victor staat voor je klaar 👍

(Dit is geen gesponsord bericht, maar puur een reactie op basis van mijn positieve ervaring deze dagen)

Bedankt magnum net als alle andere jaren weer voor deze actie.
Zo is het leuk shoppen.
Toch nog ff de 1.2 freestyle madness meegepakt voor €111,75 en wat klein spul om aan te vullen en aan de voorwaarden te voldoen.
👍🔥

Bijna gezwicht voor een 2e 400 TDS, maar heb me in kunnen houden. Heb al 2x de Total Sphere box en 4 x CC aangeschaft ook los van de actie dus jullie zijn ruim vertegenwoordigd in mn collectie straks. Dank voor deze fijne actie weer en volgend jaar graag weer 🫡

Back
Bovenaan