[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Vraag. Misschien al gezegd. Kunnen extra bestellingen geplaatst worden in de ochtend van de 28e en zo ja was dat alleen de op=op producten ?

Vraag. Misschien al gezegd. Kunnen extra bestellingen geplaatst worden in de ochtend van de 28e en zo ja was dat alleen de op=op producten ?

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een aantal acties klaar staan. Deze lopen t/m morgen. Ik zal morgenavond of zondagochtend nog een switch maken naar de zondagdeals. Wie weet zit er nog wat tussen voor jullie.

ZATERDAGDEALS KLIK, KLIK, KLIK!

Verder loopt ook onze 3+1 boxenactie nog. Bestel 3 showboxen en ontvang de Skyward van de Poema lijn gratis. Meer info over deze actie vind je op de website. Let wel op! Alleen boxen met [3+1] achter de naam doen mee (gaat nog wel eens mis dat mensen onterecht claimen) en je moet 3 boxen die meedoen in 1 bestelling tegelijk plaatsen. Dus geen losse bestellingen doen en daarna de box claimen, dit vooral om logistieke redenen.

Tot later vandaag, morgen en zondag. Fijne weekend alvast.

Groeten, Jan

Ik zou die tycoon zondag in de actie wel zien willen verschijnen. Ben bij vathorst 2 crackling bakken en 2 w-shape dozen kwijt dus die oog ik nu als beste alternatief. Die springwind zit ik ook enorm te overwegen.

Hoi Zemmer en ook voor alle andere liefhebbers,

Specifieke verzoeken beste even via PM zodat ik kan kijken wat er mogelijk is en een code kan aanmaken. Maar we moeten realistisch blijven (managing the expactations...) Je kunt nu geen prijzen meer verwachten zoals het begin van het jaar of bijv. Black Friday waar we gedeeltelijk nog wat voorraad konden wegduwen van 2023 inkoopprijzen.

Let op, dit is natuurlijk bedoelt voor gedupeerden van Vathorst. Even een printscreen van je order meesturen met je verzoek.

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
op=op geldt soms ook voor artikelen die we nog in reservering hebben staan bij de leverancier en dus pas later aangeleverd worden. Je kunt altijd een PM sturen met welke artikelen je overweegt te kopen o.b.v. de reeds geldende condities en dan zal ik daar snel op reageren.

Back
Bovenaan