rollingthunder
VWC lid
Ik ben klaar voor dit seizoen. Ik kijk uit naar de 28e in de ochtend!Is er nog interesse in een laatste rondje met acties of is iedereen inmiddels helemaal voorzien?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben klaar voor dit seizoen. Ik kijk uit naar de 28e in de ochtend!Is er nog interesse in een laatste rondje met acties of is iedereen inmiddels helemaal voorzien?![]()
Vraag. Misschien al gezegd. Kunnen extra bestellingen geplaatst worden in de ochtend van de 28e en zo ja was dat alleen de op=op producten ?
Vragen naar de bekende weg inmiddels Peter. We zitten tot 14:00 uur stamphus vol!Wellicht nog een kleine ronde voor de vroege-ochtend bestellers als er in deze categorie nog wat over is![]()
op=op geldt soms ook voor artikelen die we nog in reservering hebben staan bij de leverancier en dus pas later aangeleverd worden. Je kunt altijd een PM sturen met welke artikelen je overweegt te kopen o.b.v. de reeds geldende condities en dan zal ik daar snel op reageren.Vraag. Misschien al gezegd. Kunnen extra bestellingen geplaatst worden in de ochtend van de 28e en zo ja was dat alleen de op=op producten ?
Echt een topbak vooral die cake 3 met huge boeketten.Nog gauw een sky surfer mee kunnen pakken. Toch nog iets van een waaier dit jaar na de geannuleerde bestelling bij vathorst. Dank!