[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Thanks om nog eens te delen Stefan - wellicht overtuigd jouw filmpje. Want niet iedereen wordt warm van deze box terwijl het echt een topper is qua uitwerking.
Ik vond dit juist een van de mooiere, wat rustiger tempo, goeie tails en grote boeketten

En bedankt voor het zondag assortiment om de rest van het budget op te maken

Goedenavond allemaal,

We zijn ruim 24 uur verder. Ik ga de zaterdagdeals omzetten naar zondagdeals. De zondagdeals lopen dan opnieuw zo'n 24 uur vanaf vanavond t/m morgenmiddag/begin avond. Daarna is het echt klaar - belooft!

Zondagdeals zien? HIER KLIKKEN!

Groeten, Jan
Goedenavond,

Iets later dan aangekondigd maar de zondag deals zijn zojuist offline gehaald. Goed om te zien dat een aantal van jullie ons opnieuw wisten te vinden en ook via PM heb ik een aantal van jullie nog extra kunnen helpen.

Mocht je getroffen zijn door het feit dat Vathorst alle voorbestellingen heeft geannuleerd en zou je gebruik willen maken van een extra actie/korting bij ons, dan wil ik jullie vragen om jezelf uiterlijk a.s. dinsdag bij mij te melden via PM. Op vertoon van een bestelbon/bewijs zal ik jullie helpen. Onze folders zullen aankomende week verspreid worden dus dan gaat onze focus over naar de 'gewone' voorverkoop.

Alvast bedankt en voor nu nog een fijne avond.

Tot later! Jan

Jan je bent een topper. Bedankt voor het ontzettend leuke en verleidelijke freakseizoen. Ik wens jullie veel voorspoed de komende verkoop toe. Geweldig hoe je hier communiceert en de acties liegen er niet om.
Het is geen raadsel waarom zo veel freaks Donadoni weten te vinden.

Als voorstander van de traditie vind ik jullie een voorbeeld voor velen.

Goedenavond allen,

Dank voor alle mails, aanvragen, etc. Ik loop morgen alle PM-berichten na en zal deze dan beantwoorden inclusief de offerte aanvragen verwerken.

Let op, onze 3+1 actie zal morgen stoppen! Dan wordt de Skyward namelijk een gratis artikel bij besteding van x-waarde voor de voorverkoop. Verwacht dat iedereen die hier gebruik van wilde maken dat inmiddels wel heeft gedaan, maar wilde dit jullie niet onthouden.

Fijne avond.

Groeten, Jan

Ja dit siert deze zaak wel. Waar een ander helaas door omstandigheden niet kan uitleveren en geld terug stort, vult Donadoni dit gat voor de getroffen liefhebber.
Een mooi en net gebaar!

Ik had al besteld bij Donadoni, dus heb mijn Vathorst overschot elders besteld, dit omdat jullie vooral Wolff vuurwerk verkopen, en dat wolf vuurwerk al 3 jaar mijn collectie vult.

Kleine tip voor Donadoni,
Volgend jaar nog een 2e merk erbij nemen zoals een Magnum of Rubro , hier mee vergroot je de diversiteit (ook aan effecten).
Wolff is heel erg goed, maar dat zijn andere merken ook.

En misschien is het niet haalbaar in de verkoop, maar misschien wel voor de liefhebbers voor bestellingen.

Ja dit siert deze zaak wel. Waar een ander helaas door omstandigheden niet kan uitleveren en geld terug stort, vult Donadoni dit gat voor de getroffen liefhebber.
Een mooi en net gebaar!

Ik had al besteld bij Donadoni, dus heb mijn Vathorst overschot elders besteld, dit omdat jullie vooral Wolff vuurwerk verkopen, en dat wolf vuurwerk al 3 jaar mijn collectie vult.

Kleine tip voor Donadoni,
Volgend jaar nog een 2e merk erbij nemen zoals een Magnum of Rubro , hier mee vergroot je de diversiteit (ook aan effecten).
Wolff is heel erg goed, maar dat zijn andere merken ook.

En misschien is het niet haalbaar in de verkoop, maar misschien wel voor de liefhebbers voor bestellingen.
Eens met bovenstaande, echt een top communicatie en acties hier. Maar ook eens met de tip om uit te breiden qua merken, denk dat dat voor nog meer liefhebbers zorgt. Wel voor mij iig, zou graag hier eens langs gaan mochten er meer merken verkocht worden.

Back
Bovenaan