[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Lieve Sinterklaas Jan, graag nog wat leuke potten in de actie als het kan. Bijvoorbeeld de decibel, king crackling, zodat een klant als ik nog wat korting ving. Mag ook nog wel een leuke fontein of compound zijn, dat vinden andere klanten ook fijn.

Groeten vuurwerk fan

Lieve Sinterklaas Jan, graag nog wat leuke potten in de actie als het kan. Bijvoorbeeld de decibel, king crackling, zodat een klant als ik nog wat korting ving. Mag ook nog wel een leuke fontein of compound zijn, dat vinden andere klanten ook fijn.

Groeten vuurwerk fan
King crackling? Heb je de Black Friday deals niet gezien? 🫣

Mooi gedicht wel, helaas het antwoord van de decibel weet je wel 😅

Vorig jaar de skyward voor 67.50, zoiets zou toch nog mooi zijn😏 #durftedromen
Hopen en dromen mag maar wij hebben helaas geen extra ondergrondse bunker met vuurwerk wat tegen tarieven van 2 jaar terug is aangekocht. Die 67,50 is zelfs met ongezond verstand niet meer haalbaar ☹️

Laatst bewerkt:
Ben zelf ook veel nieuwsgierig naar dit product. Best wel wat andere effecten, hopelijk komt dat er ook daadwerkelijk uit, maar heb goede hoop bij Wolff
Ja nou hij was mij helemaal niet opgevallen, maar moest hem bestellen voor een maat van me. En dacht probeer hem ook maar, persoonlijk vind ik de 3e cake wat minder, maarja je kan niet alles hebben :)

De laatste minuten van de Black Friday deals zijn ingegaan! Super spannend natuurlijk of de prijzen vannacht automatisch weer naar het oude prijsniveau springen 🫣

Serieus dit is officieel your final call!

Haha nog meer, de bunker pickers zullen dat niet zo leuk vinden🫣😆

Serieus wel de meest gekochte deals en die de meeste reuring met zich meebrengen. Misschien volgend jaar het gehele assortiment een mysterie laten zijn en voor een paar honderd euro het vertrouwen aan ons geven? 😜
Bunker pickers mogen in januari weer aan de bak.. het is nu bijna december ;)

• Like
Waarderingen: EPO
Beste Granddessert/ team Donadoni,

Vorig jaar voor het eerst bij jullie geweest. Erg vriendelijk geholpen door verschillende mensen die er allemaal zin in leken te hebben, geloof me, dat is niet vanzelfsprekend voor iedere zaak..

Dit alles i.c.m. de interactie op het forum en de geweldige aanbiedingen hebben ervoor gezorgd dat ik speciaal een account aangemaakt heb om even waardering naar jullie uit te spreken: dank voor alle moeite die jullie in de klantrelatie steken. Kijk onwijs uit naar de verkoopdagen, heb gisteren op de valreep toch nog maar 2x de centurion en de four heroes meegepakt 😃

Veel succes aankomende periode en Groetjes uit Den Haag

Beste Granddessert/ team Donadoni,

Vorig jaar voor het eerst bij jullie geweest. Erg vriendelijk geholpen door verschillende mensen die er allemaal zin in leken te hebben, geloof me, dat is niet vanzelfsprekend voor iedere zaak..

Dit alles i.c.m. de interactie op het forum en de geweldige aanbiedingen hebben ervoor gezorgd dat ik speciaal een account aangemaakt heb om even waardering naar jullie uit te spreken: dank voor alle moeite die jullie in de klantrelatie steken. Kijk onwijs uit naar de verkoopdagen, heb gisteren op de valreep toch nog maar 2x de centurion en de four heroes meegepakt 😃

Veel succes aankomende periode en Groetjes uit Den Haag
He Suriname2003,

Thanks voor je mooie woorden en bericht! En natuurlijk ook welkom op het forum. Tot de laatste dagen van het jaar en de Centurion is natuurlijk een super keuze 💪🤩

Groeten, Jan
Namens iedereen van Donadoni vuurwerk!

He Suriname2003,

Thanks voor je mooie woorden en bericht! En natuurlijk ook welkom op het forum. Tot de laatste dagen van het jaar en de Centurion is natuurlijk een super keuze 💪🤩

Groeten, Jan
Namens iedereen van Donadoni vuurwerk!
Ja hartstikke bedankt! Ga dit jaar ook straatfilmpjes maken om die prachtige producten zoals de break out, full assault en de disturbed te delen met de rest van de community💪🔥

Ik kon het niet laten met ChatGPT Jan @granddessert

De zak van Sinterklaas is weer gevuld,
met knallers, fonteinen en veel geduld.

Want op 5 december, op de grote dag,
komt Donadoni met een actie waar iedereen op wacht.
Een verrassing zo groot, je gelooft je ogen niet,
het vuurwerk wordt knallend, dat is wat Sint ziet!

Dus kom snel langs en mis het niet,
dit is dé kans, volgens Piet.
Sint wenst je een feest dat niemand vergeet,
met Donadoni’s vuurwerk, dat altijd perfect staat gereed! 🎆

Lieve mede-pyro's,

Sint zat eens te denken,
wat hij wat hij op Sinterklaasdag weer eens bij donadoni voor acties, zou gaan brengen.

Worden het fonteinen, Compounds of cakes,
pyro's hopen natuurlijk een hele reeks.

De enige die het weet is onze Jan,
Want bij donadoni kunnen ze er met acties wat van!!!

Groeten Sint en Piet

Back
Bovenaan