[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Hoef je niet hier te posten toch? Volgens mij zijn daar andere topics voor?
Hij mag de straat hier wel filmen hoor 😜 maar ik weet eigenlijk ook niet helemaal wat er bedoeld wordt inderdaad. Straatfilmpjes associeer ik normaal ook met iets anders en dan gaat dit topic indd niet veel extra opleveren.

Ja dit siert deze zaak wel. Waar een ander helaas door omstandigheden niet kan uitleveren en geld terug stort, vult Donadoni dit gat voor de getroffen liefhebber.
Een mooi en net gebaar!

Ik had al besteld bij Donadoni, dus heb mijn Vathorst overschot elders besteld, dit omdat jullie vooral Wolff vuurwerk verkopen, en dat wolf vuurwerk al 3 jaar mijn collectie vult.

Kleine tip voor Donadoni,
Volgend jaar nog een 2e merk erbij nemen zoals een Magnum of Rubro , hier mee vergroot je de diversiteit (ook aan effecten).
Wolff is heel erg goed, maar dat zijn andere merken ook.

En misschien is het niet haalbaar in de verkoop, maar misschien wel voor de liefhebbers voor bestellingen.
Dank voor deze suggestie en omdat ik hier vorig jaar eigenlijk niet op heb gereageerd, voel ik me als medelid nog wel verantwoordelijk om wat afwegingen te delen/dingen die we hebben meegemaakt.

1. Verschillende importeurs hebben nooit gereageerd op mijn contact aanvragen, zonder verder namen te noemen.
2. Voor ons geldt in beginsel dat we kwalitatief vuurwerk willen aanbieden wat je niet overal in de buurt kunt vinden voor een breed publiek. Wolff voldoet hier prima aan. De prijs kwaliteitsverhouding is in orde en het is hier in de buurt nergens zo breed te koop als bij ons.
3. Logistieke uitdaging is groter bij twee of drie importeurs dan bij eentje. Denk aan verschillende bestelsystemen bijvoorbeeld. Wel of niet de mogelijkheid geven om vanuit reservaties te werken.
4. En natuurlijk ook: massa is kassa. Hoe meer wij kopen, hoe beter wij onze wensen kunnen onderhandelen, betere condities kunnen krijgen, etc. Dit is nodig om de gemiddelde freak met gezonde marges te kunnen bedienen vandaag de dag.

We zullen volgend jaar opnieuw evalueren of een extra importeur mogelijk is uiteraard. Sowieso heel erg benieuwd hoe het er uit gaat zien en of weer zo vroeg open kunnen door die kooien malaise ☹️

Tot snel allemaal!

Back
Bovenaan