[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Vandaag zijn wij druk bezig geweest met onze bunkers en ik heb tussendoor een paar leuke fotootjes geschoten. Zijn jullie nog een beetje wakker en klaar voor ronde 3? Snel meer! :p

Welk label is mooier van de Decibel?
IMG20240328140258.jpg

Een paar toppers...
IMG20240328140351.jpg

Wie heeft er allemaal een Break Out in order staan?
IMG20240328124945.jpg

Dat ziet er netjes uit! Tevens zag ik de nieuwste labels van Wolff. Betekend dit dat wij binnenkort wellicht o.a. de Crackling Hero kunnen verwachten in jullie webshop?

Dat ziet er netjes uit! Tevens zag ik de nieuwste labels van Wolff. Betekend dit dat wij binnenkort wellicht o.a. de Crackling Hero kunnen verwachten in jullie webshop?
Wat een scherpte weer zeg! Helaas niet. Die lijn was vooral voor een aantal grote freakshops beoogd zover ik heb begrepen. Maar bij een vuurwerkliefhebber is geen enkel product / omlabeling 'onder de radar' :p

King Crackling lijkt mij wel een aardig alternatief voor de Crackling Hero?

ADMINISTRATIEVE UPDATE!

Zojuist alle orders omgezet naar het juiste tijdvak. Als het goed is staat in jouw account de order nu op het juiste tijdstip. Mocht er onverhoopt iets niet goed staan, weten jullie ons te vinden.

Direct dus qua logistiek ook opgeschoond om extra afhaalblokken voor de avond open te stellen en de volgende ronde klaar te gaan zetten. Ik hoop nog wat tijd te vinden tussen de bedrijven door, en anders zal ik zeker volgende week wat tijd inruimen. Bijbestellen op jouw eerste afhaalbok kan natuurlijk ook nog steeds.

De laatste 3 plekjes voor de ochtend zullen ook nog voor 'nieuwe' klanten opengesteld zijn. Na je eerste order bestel je steeds op het afhaalblok van 23:00 uur op 31 december.

ADMINISTRATIEVE UPDATE!

Zojuist alle orders omgezet naar het juiste tijdvak. Als het goed is staat in jouw account de order nu op het juiste tijdstip. Mocht er onverhoopt iets niet goed staan, weten jullie ons te vinden.

Direct dus qua logistiek ook opgeschoond om extra afhaalblokken voor de avond open te stellen en de volgende ronde klaar te gaan zetten. Ik hoop nog wat tijd te vinden tussen de bedrijven door, en anders zal ik zeker volgende week wat tijd inruimen. Bijbestellen op jouw eerste afhaalbok kan natuurlijk ook nog steeds.

De laatste 3 plekjes voor de ochtend zullen ook nog voor 'nieuwe' klanten opengesteld zijn. Na je eerste order bestel je steeds op het afhaalblok van 23:00 uur op 31 december.

Jan, nog even een leuke actie erin gooien met de decibel? Denk toch bij nader inzien dat deze erbij moeten :handsup:

Wat een scherpte weer zeg! Helaas niet. Die lijn was vooral voor een aantal grote freakshops beoogd zover ik heb begrepen. Maar bij een vuurwerkliefhebber is geen enkel product / omlabeling 'onder de radar' :p

King Crackling lijkt mij wel een aardig alternatief voor de Crackling Hero?
Wat jammer om te leren dat de Crackling Hero niet in jullie assortiment te vinden zal zijn. Helemaal omdat jullie zelf natuurlijk ook een grote freakshop zijn :cool:

De King Crackling is een klasse bak!

Overigens is het administratief keurig recht getrokken. De 4 bestellingen staan nu allemaal op hetzelfde afhaalmoment. Bedankt daar voor!

Back
Bovenaan