[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Het is afgelopen weekend toch niet gelukt. Maar hierbij is dan de extra deal. Een combideal met 5 cakes. Gooi ze samen in de winkelmand en de korting wordt automatisch toegepast! Normaal heeft dit pakket een adviesprijswaarde van €156,30. Nu tijdelijk voor €92,50!

- Whipplash - vorig jaar nieuwkomer en volgens mij terug te vinden in top 10 van beste cakes van afgelopen jaarwisseling hier.
- Pearlodian - een leuke cake met o.a. W-shape en verschillende effecten
- Stars over Vienna - geen uitleg nodig hier :wink:
- Cool Beauty - heel sierlijk met tails en veel kleuren
- Galactus - heerlijk 20mm ramblokje. Goed tempo, etc.

Doe er je voordeel mee of niet.

Deze actie is nog te bestellen t/m aankomend weekend. Ook ronde 2 loopt hierbij nog net iets langer door. Het weekend pakken we er nog bij. Tot snel!

donadoni_combideal.jpg

Mooie actie Jan!
De Whiplash voor 14,-. Pearlodian voor 12,50. Stars over Vienna voor 19,-. Cool Beauty en Galactus voor 23,- per stuk!
Dat zijn mooie freakprijzen van en voor liefhebbers.

Wel weer lastig dit hoor... als het zo door gaat staan we einde het jaar in het rood!
Ben ook heel benieuwd welke extra voorraad er nog komt.

Ik vond de mayday wat minder aangezien die toch iets anders was dan het filmpje helaas de effecten waar ik op hoopte die zaten er eigenlijk niet in...

Jaa precies! Daar had ik hem dus ook voor gekocht voor een showtje maar die kwamen er helaas niet uit...
Ja super zonde dat deze niet in oude vorm terug is gekomen. Ik zal het laten weten als de crossettes toch wel terug mochten komen! Maar voorlopig geen Mayday's beschikbaar bij ons > uitverkocht bij ons en importeur op het moment.

Ook direct een update voor iedereen die op ronde 3 zit te wachten... :p

Ik hoop deze maand nog wat tijd te vinden om alles gereed te maken en dan kunnen jullie met een beetje geluk deze maand weer aanvullen en/of voor het eerst bestellen voor het speciale avondblok! Het is momenteel erg druk met mijn werk dus moet echt even zien hoe in te passen. Maar een update moest wel even gedeeld worden he!

Ik houd jullie op de hoogte via het forum. Berichten probeer ik hier wel steeds 1x per week te beantwoorden.

Groeten, Jan

Back
Bovenaan