granddessert
VWC lid
Haha nee dat is te laat - alles wat we vorig jaar te laat waren, gaan we dit jaar inhalen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha nee dat is te laat - alles wat we vorig jaar te laat waren, gaan we dit jaar inhalen![]()
Officieel mag ik nog niks zeggenNou.. gas erop dan
30mm spul![]()
Officieel mag ik nog niks zeggenhaha. Dus voor nu: stay tuned!
Houden we dat even zo totdat die mooie spulletjes geclaimd zijn. Heb wat filmpjes gezien en ben enthousiast!En onofficieel?haha
Haha lekker gezicht zo hè - tegen bijbetaling zullen we elke maand een fotootje maken hoe het met ze gaatKijk mijn Full Assaultjes en Break Out is mooi shinen![]()
Wat een scherpte weer zeg! Helaas niet. Die lijn was vooral voor een aantal grote freakshops beoogd zover ik heb begrepen. Maar bij een vuurwerkliefhebber is geen enkel product / omlabeling 'onder de radar'Dat ziet er netjes uit! Tevens zag ik de nieuwste labels van Wolff. Betekend dit dat wij binnenkort wellicht o.a. de Crackling Hero kunnen verwachten in jullie webshop?
ADMINISTRATIEVE UPDATE!
Zojuist alle orders omgezet naar het juiste tijdvak. Als het goed is staat in jouw account de order nu op het juiste tijdstip. Mocht er onverhoopt iets niet goed staan, weten jullie ons te vinden.
Direct dus qua logistiek ook opgeschoond om extra afhaalblokken voor de avond open te stellen en de volgende ronde klaar te gaan zetten. Ik hoop nog wat tijd te vinden tussen de bedrijven door, en anders zal ik zeker volgende week wat tijd inruimen. Bijbestellen op jouw eerste afhaalbok kan natuurlijk ook nog steeds.
De laatste 3 plekjes voor de ochtend zullen ook nog voor 'nieuwe' klanten opengesteld zijn. Na je eerste order bestel je steeds op het afhaalblok van 23:00 uur op 31 december.
Wat jammer om te leren dat de Crackling Hero niet in jullie assortiment te vinden zal zijn. Helemaal omdat jullie zelf natuurlijk ook een grote freakshop zijnWat een scherpte weer zeg! Helaas niet. Die lijn was vooral voor een aantal grote freakshops beoogd zover ik heb begrepen. Maar bij een vuurwerkliefhebber is geen enkel product / omlabeling 'onder de radar'
King Crackling lijkt mij wel een aardig alternatief voor de Crackling Hero?
Haha lekker gezicht zo hè - tegen bijbetaling zullen we elke maand een fotootje maken hoe het met ze gaat![]()