Ultimate City trip

Puur uit onwetendheid... waarom is dit belangrijk?

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een forse burst bij siercakes. Cakes met kooi knallen over het algemeen het hardste en hebben de grootste spreiding. Ik schaf liever geen cakes zonder kooi meer aan omdat die het vaak voor mij net niet zijn.

Die vraag is eerder al beantwoord: dit artikel is kooiloois. Iedereen die de productie live heeft mogen aanschouwen was juist enthousiast over de burst en spreiding. Dat lees je ook op de vorige pagina's terug.

Waar kan ik terugvinden dat jullie zeggen dat deze set kooiloos is? De geschoten versie op jullie eerdere demo was dus 100% sample terwijl er toen over over productie werd gesproken en dit is nooit tegengesproken.

Misschien kom ik er later ff op terug.

Laatst bewerkt:
Waar kan ik terugvinden dat jullie zeggen dat deze set kooiloos is? De geschoten versie op jullie eerdere demo was dus 100% sample terwijl er toen over over productie werd gesproken en dit is nooit tegengesproken.

Naja dan is dat ook weer duidelijk.

Huh, maar jij was toch degene die dat al gezegd had Sirens? Ik ga er vanuit dat als jij dat hier schrijft, dat dit dan klopt. Ik vond het daarom raar dat mensen nog een keer weer die vraag gingen stellen terwijl jij het antwoord al had gegeven. Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...te-City-trip&p=1222901&viewfull=1#post1222901

Ja klopt, ik weet dat iemand deze doos zonder kooi had gekregen en de burst zeer matig was.

Met dat laatste kan ik het zelf persoonlijk niet eens zijn, ik was zoals ik al eerder schreef behoorlijk onder de indruk van de burst voor een NL-product. Maar goed, we gaan het horen en zien aan het eind van het jaar.

Die vraag is eerder al beantwoord: dit artikel is kooiloois. Iedereen die de productie live heeft mogen aanschouwen was juist enthousiast over de burst en spreiding. Dat lees je ook op de vorige pagina's terug.

Niet om jullie te "bashen", maar nergens is officieel antwoord gegeven. Alles was puur speculatief, vandaar mijn vraag. Het is aan eenieder wat ze er verder mee doen.:)

Deze staat wel op de lijst, echter nog wel wat twijfels. Deze of de 400s display box. Idee is om van 4 vd 6 cakes een cakebox te maken en 2 los voor in de vooravond..

Laatst bewerkt:
Ik heb deze gister weer opnieuw besteld had hem vorige jaar ook al besteld helaas is het hem niet geworden hoplijke dit jaar wel hoplijke kunnen deze serie dit jaar wel stoken in de straat :D

Heel erg benieuwd naar deze set cakes! Vorig jaar 'The Five Legends' besteld, dit jaar gaan we voor de herkansing met z'n iets grotere broer. Wil ze gaan gebruiken als sierdeel van de finale, daar zijn ze uitermate voor geschikt. Wat gemengde gevoelens bij de geposte films, maar op de films van Mikosje komen ze prima over. Voor EUR 90 in de freak een mooi 216 schots blokje in de straat. En met al die kooien blijf je ook maar hamsters kopen...we gaan 't meemaken!

De Ultimate City Trip is onlangs geschoten door DFP tijdens een show voor Vinkpop. Vind dit assortiment er goed uitzien op film. De tails bij een aantal cakes zijn goed uitgevoerd en vind dit echt een groot pluspunt. Ook het verschil in tempo en effecten maakt dit een erg interessant assortiment. Vind de boeketten met rode blinkers en blauwe dahlia's van de Berlin op film wel ietwat mager overkomen in vergelijking met de boeketten met witte/groene blinkers en blauwe dahlia's, maar door het hogere tempo is dit niet echt storend. Kijk er erg naar uit om de Ultimate City Trip live in actie te zien tijdens een show of demo, maar het heeft in ieder geval mijn aandacht.

Beelden zijn van Pyroworld.

0:29 min. Berlin
0:52 min. 2 Berlin
2:06 min. 3x Rome
2:33 min. 3x Moscow
3:01 min. 3x London (w-shape)
4:00 min. Amsterdam
4:20 min. 2x Paris (v-shape)

Prima assortiment. De kometen en de tails waren erg netjes. Stijghoogte en boeket grootte idem.

Let op, dit was in open gebied en op 60 meter gefilmd! In onze optiek presteerde deze cakes zoals gezien op de demo.

Ziet er zo op film niet verkeerd uit. Prima assortiment om te schieten in de vooravond, komt zelfs ná 0:00 ook prima mee lijkt het.

Goed om te vermelden wel is dat er ook heel wat andere producten zijn, ook er dwars doorheen geschoten. Dus denk niet; "goh, het effect is wel erg anders". Nee dit is geen Katan :D

Back
Bovenaan