[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ik ben ook blij met de rainbow, 2 crackling Kings en nog wat klein spul.

Nu maar ff uitzitten tot het najaar.

Goedemorgen allemaal,

Jullie zijn weer lekker bezig :applause:

Gelukkig hebben we een mooie order geplaatst bij Wolff en is er dus ook nog genoeg moois over. Misschien heeft zelfs Torr een kans!? :tongue2:

Ik heb net de laatste privéberichten van een antwoord voorzien. Zelf ben ik er namelijk een paar dagen tussenuit met het gezin. Ik probeer donderdag dan weer iedereen van een antwoord te voorzien.

Fijn weekend en succes nog met de overwegingen :frusty:

Is het alleen nog maar mogelijk om heel vroeg in de ochtend vuurwerk op te halen? Tot 6:00 uur?
Ik moet namelijk om 11:00 in de buurt ophalen en zou dan of van te voren of erna op kunnen halen.

Kon het niet laten en hierbij mijn eerste bestelling ooit in de Meern:
- Madhouse
- Final arcade
- Centurion
- Full assault
- Massive gold
- Family Juweel
- Fire Valley
- 2x Fountain 999
- Fountain 888
- Cool Beauty

Nu even pas op de plaats ��

Het is nog steeds maandag, maar die fonteinen actie werkt niet meer heb ik zojuist gemerkt.
PM aan gewaagd; heeft Jan lekker weer wat te lezen donderdag.

Hoi Cass,

Je hebt helemaal gelijk. De promotie is 'uit' gegaan van zondag op maandag terwijl een nachtje later beoogd was. Ik heb de deal voor jullie allemaal zojuist aangezet en hij is beschikbaar t/m zaterdag a.s.

Groeten, Jan

Skyward is nog steeds te koop.
Hoi EPO,

Op dit moment niet meer beschikbaar. Artikelen die uitverkocht zijn, kun je niet in de winkelwagen doen. De winkelwagen knop is dan 'blurred.' Ik snap dat dit niet heel erg duidelijk is, maar ik kan het niet mooier maken dan dit :p

Kon het niet laten en hierbij mijn eerste bestelling ooit in de Meern:
- Madhouse
- Final arcade
- Centurion
- Full assault
- Massive gold
- Family Juweel
- Fire Valley
- 2x Fountain 999
- Fountain 888
- Cool Beauty

Nu even pas op de plaats ��

Super! En welkom EPO. In ieder geval tot ziens tijdens het afhalen :cool:

Is het alleen nog maar mogelijk om heel vroeg in de ochtend vuurwerk op te halen? Tot 6:00 uur?
Ik moet namelijk om 11:00 in de buurt ophalen en zou dan of van te voren of erna op kunnen halen.

Goedemorgen Mark,

Van 06:00 uur tot 06:45 uur hebben wij nog enkele plekken beschikbaar. Het is niet mogelijk om op een later moment te komen, alle beschikbaar gestelde blokken van 06:45 tot 10:00 uur zitten inmiddels vol.

Uiteraard gaan we wel extra blokken aanbieden op een later tijdstip (alle verkoopdagen van 10:00 tot 20:30 uur bijvoorbeeld), maar dat is voor de reguliere voorverkoop en dan zullen de prijzen naar verwachting een stukje hoger liggen.

Wel gaan we naar verwachting een extra avondblok aanbieden op de eerste verkoopdag (van 21:00 - 23:00 uur), maar de 'ochtend-bezoekers' krijgen steeds voorrang, dus als je daar een plekje weet te bemachtigen, profiteer je als eerste van de voordelen en soms ook betere voordelen :blink:

hey Jan,

Wat bedoel je met voordelen en soms ook betere voordelen? Bedoel je dan de live acties in de winkel want online maakt toch iedereen kans?

Heb voor het eerst bij jullie besteld overigens ;) die bestelling zal ik nog flink aanvullen de komende maanden :)

hey Jan,

Wat bedoel je met voordelen en soms ook betere voordelen? Bedoel je dan de live acties in de winkel want online maakt toch iedereen kans?

Heb voor het eerst bij jullie besteld overigens ;) die bestelling zal ik nog flink aanvullen de komende maanden :)

Hoi Stuifie,

Voordeel zit hem er vooral in dat de 'ochtendploeg' steeds de eerste kans krijgt om de beschikbare voorraad op te kopen. Dit doen we door de avondblokken pas beschikbaar te maken nadat de ochtend-klanten hebben kunnen aanvullen. Voor het avondblok zijn we daarnaast afhankelijk van nieuwe voorraad met 'nieuwe-2024 inkoopprijzen.' De eerste berichten die ik links en rechts ook hier op het forum lees, hebben het over prijsverhogingen van 8% t.o.v. vorig jaar (don't shoot the messenger). Uiteraard zullen wij prijsverhogingen moeten doorrekenen.

Die live-acties zijn een leuk idee - ga ik eens over nadenken :wink:

Tof dat we je als nieuwe klant mogen verwelkomen. Tot later dit jaar!

Groeten, Jan

Helder, thanks voor de uitleg!

Die 8% doen we helaas niks aan... uiteindelijk wordt alles duurder. Dan maar een paar dozen minder zeg ik altijd maar uiteindelijk verhoog ik mijn budget een keer of 4 per jaar. haha

Hoi EPO,

Op dit moment niet meer beschikbaar. Artikelen die uitverkocht zijn, kun je niet in de winkelwagen doen. De winkelwagen knop is dan 'blurred.' Ik snap dat dit niet heel erg duidelijk is, maar ik kan het niet mooier maken dan dit :p

Oo moment van reageren was het nog wel te koop. Geloof paar uur later al niet meer. Verder is het duidelijk vwb de kleur van het winkelmandje :)

Wel jammer dat de ochtendploegen die voorrang krijgen.
Gezien ik altijd late diensten draai en in die tijd altijd de acties mis, pis ik dus 2x naast het potje.
1 omdat er de nieuwe acties 9 vd 10 keer in de avond ingaan
2 dat dus de ochtendploeg daarop ook nog eens voorrang krijgen

Gezien ik altijd late diensten draai en in die tijd altijd de acties mis, pis ik dus 2x naast het potje.

Dat is niet om jou te pesten maar hoe eerder het uit de bunker is hoe eerder er ruimte is voor nieuwe leveringen. Daarom zie je bij de freakacties vaak afhaalblokken vanaf 0.00 uur op de eerste afhaaldag en vroeg in de ochtend. Doorgaans komen vanaf een uur of 9 de nieuwe leveringen.

Dat is niet om jou te pesten maar hoe eerder het uit de bunker is hoe eerder er ruimte is voor nieuwe leveringen. Daarom zie je bij de freakacties vaak afhaalblokken vanaf 0.00 uur op de eerste afhaaldag en vroeg in de ochtend. Doorgaans komen vanaf een uur of 9 de nieuwe leveringen.
Je hebt helemaal gelijk Knettermans. Wij hebben er baad bij dat de bunker leeg gaat vóór 10:00 uur.

Ik ga niet opnieuw reageren over dat we op dit moment alleen in de ochtend aanbieden, want dat is reeds voldoende gedaan via PM. Je ervaringen delen, is niets mis mee maar ik wil wel graag reageren op dat de acties 9 van de 10 keer in de avond zouden ingaan. Dat is namelijk niet waar. Er zijn twee grote waves geweest dit jaar. De tweede wave startte op een zaterdag om 11:00 uur. Bovendien was toen nog vrij lang alles beschikbaar, zelfs al had je toen in de avond willen bestellen óf nu nog - geen probleem. De 'kleine acties' tussendoor waren overdag gestart + voldoende beschikbaar en de eerste wave startte inderdaad in de avond. Voor ieder wat wils zou ik zeggen en dat is ook wat we proberen te doen: mede-liefhebbers bedienen voor mooie prijzen.

Back
Bovenaan