Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de tijdelijke actie met de fonteinen voor jullie verlengd t/m maandag (...)
Groeten, Jan
Het is nog steeds maandag, maar die fonteinen actie werkt niet meer heb ik zojuist gemerkt.
PM aan gewaagd; heeft Jan lekker weer wat te lezen donderdag.
Hoi EPO,Skyward is nog steeds te koop.
Kon het niet laten en hierbij mijn eerste bestelling ooit in de Meern:
- Madhouse
- Final arcade
- Centurion
- Full assault
- Massive gold
- Family Juweel
- Fire Valley
- 2x Fountain 999
- Fountain 888
- Cool Beauty
Nu even pas op de plaats ��
Is het alleen nog maar mogelijk om heel vroeg in de ochtend vuurwerk op te halen? Tot 6:00 uur?
Ik moet namelijk om 11:00 in de buurt ophalen en zou dan of van te voren of erna op kunnen halen.
hey Jan,
Wat bedoel je met voordelen en soms ook betere voordelen? Bedoel je dan de live acties in de winkel want online maakt toch iedereen kans?
Heb voor het eerst bij jullie besteld overigensdie bestelling zal ik nog flink aanvullen de komende maanden
![]()
Hoi EPO,
Op dit moment niet meer beschikbaar. Artikelen die uitverkocht zijn, kun je niet in de winkelwagen doen. De winkelwagen knop is dan 'blurred.' Ik snap dat dit niet heel erg duidelijk is, maar ik kan het niet mooier maken dan dit![]()
Wel jammer dat de ochtendploegen die voorrang krijgen.
Gezien ik altijd late diensten draai en in die tijd altijd de acties mis, pis ik dus 2x naast het potje.
1 omdat er de nieuwe acties 9 vd 10 keer in de avond ingaan
2 dat dus de ochtendploeg daarop ook nog eens voorrang krijgen
Je hebt helemaal gelijk Knettermans. Wij hebben er baad bij dat de bunker leeg gaat vóór 10:00 uur.Dat is niet om jou te pesten maar hoe eerder het uit de bunker is hoe eerder er ruimte is voor nieuwe leveringen. Daarom zie je bij de freakacties vaak afhaalblokken vanaf 0.00 uur op de eerste afhaaldag en vroeg in de ochtend. Doorgaans komen vanaf een uur of 9 de nieuwe leveringen.
Ik ga niet opnieuw reageren over dat we op dit moment alleen in de ochtend aanbieden, want dat is reeds voldoende gedaan via PM. Je ervaringen delen, is niets mis mee maar ik wil wel graag reageren op dat de acties 9 van de 10 keer in de avond zouden ingaan. Dat is namelijk niet waar. Er zijn twee grote waves geweest dit jaar. De tweede wave startte op een zaterdag om 11:00 uur. Bovendien was toen nog vrij lang alles beschikbaar, zelfs al had je toen in de avond willen bestellen óf nu nog - geen probleem. De 'kleine acties' tussendoor waren overdag gestart + voldoende beschikbaar en de eerste wave startte inderdaad in de avond. Voor ieder wat wils zou ik zeggen en dat is ook wat we proberen te doen: mede-liefhebbers bedienen voor mooie prijzen.Wel jammer dat de ochtendploegen die voorrang krijgen.
Gezien ik altijd late diensten draai en in die tijd altijd de acties mis, pis ik dus 2x naast het potje.
1 omdat er de nieuwe acties 9 vd 10 keer in de avond ingaan
2 dat dus de ochtendploeg daarop ook nog eens voorrang krijgen