[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Nog een half uurtje ongeveer en dan dropt ronde 2! Met extra beschikbaarheid van o.a.

- Dikke rammers zoals de Jackhammer en Obsessed!
- Ook sierlijke bakken zoals de Rainbow en Fire Festival hebben we extra op de kop weten te tikken
- Daarnaast een aantal toffe 20mm blokjes: Pyro League en King Crackling bijvoorbeeld
- Uiteraard nog veel meer, zeker de moeite om een kijkje te nemen zou ik zeggen :yes:

Ik heb de tijdelijke actie met de fonteinen voor jullie verlengd t/m maandag - de andere 'opwarmacties' zijn inmiddels gestopt. Citaat uit eerdere post want korting wordt dus pas in de winkelwagen toegepast voor de fonteinendeal:

- Fountain888 en Fountain999 Dit zijn hele dikke fonteinen van 160 en 195 gram! Check de filmpjes maar eens. Als je deze beiden in je winkelwagentje gooit, betaal je nu tijdelijk €5,95 voor de Fountain888 en €7,95 voor de Fountain999.

Veel succes alvast voor iedereen die een bestelling overweegt, én fijn weekend!

Groeten, Jan

1x Jackhammer
1x Familie Juweel
1x fontein 888
1x fontein 999

Wordt automatisch samengevoegd met het eerdere gekozen afhaalmoment toch? :-)

Ik kon m’n rug aardig rechthouden tov ronde 1. Even een vraag.. er zouden een aantal artikelen bij komen die jullie nog niet eerder hebben verkocht.. komen die nog komende maanden in de actie of lees ik over ze heen in de shop?

Jackhammer
King Crackling
Hysteria
Disturbed
Furious

Heb alweer meer dan 1k overgemaakt naar de Meern. Komende maanden maar effe de rug recht houden:)

Mijn totale lijst is nu:
1×Madhouse
1×Disturbed
1×Pyro Paradiso
1×Supercharged
1×Rainbow
1×Fountain 888
1×Fountain 999

Het gaat nou al veel te hard en we moeten nog even! Ben ook nog heel benieuwd naar wat gaat komen!

En ook nog Hysteria en Return of the Phoenix. Ik express vroeg erbij voor de Hysteria is ie er nog om bijna 5 uur..

Hysteria en de laatste jackhammer gepakt. Mooie deals! De kop is er af en voor t eerst naar deze winkel. Bedankt voor de acties en hopelijk nog meer (het budget liet het even niet toe nu)

Back
Bovenaan