[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Vorig jaar Donadoni net te laat in het vizier gehad, heb er toen een paar kleine dingen besteld en dat was heel goed bevallen.
Gister ook een paar mooie spullen meegepakt, o.a. de Ghostbuster, Obsessed, centurion, disorder, pyro leage, dekoy, sun warrior en nog een paar mooie spulletjes!
Bedankt Donadoni, nu al zin in 28 december haha!

Uiteindelijk goede start van het seizoen! Thanks Donadoni :D

2x massive gold
1x pyro league ( waren er niet veel meer van?)
1x ghostbuster
1x centurion (op basis van de goede berichten)
2x decibel
1x stars over Vienna

Nu budget over houden voor de komende acties en hopelijk weer mysterydeals in het najaar.

@granddessert. Je schreef dat er overleg is geweest met de collega’s. Is daar nog uitgekomen of jullie het assortiment gaan uitbreiden met een ander merk?

Goedemiddag allemaal,

Vandaag een goede meeting gehad met Wolff. Nu nog te vroeg om over nieuwigheden te praten, dat wordt echt later dit jaar MAAR komt goed! :wink:

Laten we het nu vooral hebben over wat jullie op korte termijn mogen verwachten...

Onze afhaalblokken zitten praktisch vol. Ik probeer morgen tussen de werkzaamheden door extra beschikbaarheid te realiseren - ik kan iets plussen en dubbele bestellers bijvoorbeeld 'bundelen' als één klant. Ook komt er een avondblok online voor 28 december met wat meer beschikbaarheid per kwartier. Hier kan niet iedereen gebruik van maken of naartoe switchen. Bepaalde orders zitten producten in die echt afgehaald moet worden in de ochtend - nu mailen hierover heeft geen zin (je hebt gekozen voor de ochtend). Extra bijbestellen? Kies a.u.b. het speciale tijdblok van 31 december, ik zet de tijd dan later om naar de tijd waarop we jou verwachten (conform eerste order).

Ons team is groot en werkt altijd door, maar ik wil wel de kanttekening maken dat het drukker zal zijn in de avondblokken en het dus ook iets langer kan duren voordat je weer buiten bent, simpelweg omdat we meer klanten toelaten per kwartier. Maar pak dan gerust een bakkie koffie extra tijdens het wachten, zou ik zeggen :p

Ook had ik belooft morgen de Disturbed actie aan te bieden. Staat nog steeds op de planning maar ik wil toch een kleine slag om de arm houden omdat mijn andere werk ook opstapelt. Als het niet lukt, laat ik het weten! Wij zullen de huidige voorraad aanbieden voor 139,95 per assortiment (maximaal 1 per klant). Met de code die ik later communiceer kan je de Disturbed 1x aanschaffen met 60,- korting.

Groeten, Jan

Uiteindelijk goede start van het seizoen! Thanks Donadoni :D

2x massive gold
1x pyro league ( waren er niet veel meer van?)
1x ghostbuster
1x centurion (op basis van de goede berichten)
2x decibel
1x stars over Vienna

Nu budget over houden voor de komende acties en hopelijk weer mysterydeals in het najaar.

@granddessert. Je schreef dat er overleg is geweest met de collega’s. Is daar nog uitgekomen of jullie het assortiment gaan uitbreiden met een ander merk?

Hoi Rollingthunder, op dit moment is er niets concreets met andere importeurs. Mocht dit veranderen, zullen wij dit uiteraard hier weer communiceren.

Vorig jaar Donadoni net te laat in het vizier gehad, heb er toen een paar kleine dingen besteld en dat was heel goed bevallen.
Gister ook een paar mooie spullen meegepakt, o.a. de Ghostbuster, Obsessed, centurion, disorder, pyro leage, dekoy, sun warrior en nog een paar mooie spulletjes!
Bedankt Donadoni, nu al zin in 28 december haha!

Mooie selectie hoor - maar waarom niet gewoon van alles wat we nu aanbieden 1 stuk eigenlijk? Alles is goehoed hoor! :D

Voor het eerst een bestelling geplaatst hier, hele mooie actie.
Eerste bestelling kan maar binnen zijn:D

2x Break Out
3x Massive Gold
1x Full Assault
1x Sun Warrior
1x Dekoy
1x Outcast

Altijd leuk om een nieuwe winkel te bezoeken.

Ook had ik belooft morgen de Disturbed actie aan te bieden. Staat nog steeds op de planning maar ik wil toch een kleine slag om de arm houden omdat mijn andere werk ook opstapelt. Als het niet lukt, laat ik het weten! Wij zullen de huidige voorraad aanbieden voor 139,95 per assortiment (maximaal 1 per klant). Met de code die ik later communiceer kan je de Disturbed 1x aanschaffen met 60,- korting.

Zat ik er toch nog 5 cent naast...

Goedemiddag allemaal,

Ik heb zojuist de tijdvakken wat opgeschoond én opgehoogd naar 8 klanten per kwartier. Er zijn nog wel wat pareltjes beschikbaar dus sla je slag nu het kan. Het zal wat drukker gaan worden, maar dat mag de pret niet drukken. Hierbij nogmaals het nadrukkelijke verzoek om voor bijbestellingen écht het speciale tijdvak van 31 december te selecteren! Scheelt weer (dom) werk voor ons achter de schermen en die tijd kan ik dan weer gebruiken om mooie aanbiedingen te regelen :p Alvast bedankt :thumbsup:

DISTURBED ACTIE!
Vanavond vanaf 21:00 uur is het mogelijk om de beschikbare Disturbed assortimenten te bestellen voor €139,95. Op de shop staat deze nu voor €199,95 maar dankzij een code krijg je €60,- korting in de winkelmand. De code is actief vanaf 21:00 uur. Maar let op, maximaal 1 Disturbed per klant. Op deze manier kunnen zo veel mogelijk klanten genieten van dit geweldige assortiment. Deze was onwijs goed natuurlijk!

ACTIE: Disturbed assortiment 6x19 shots (30mm) - met kortingscode " DISTURBED19VWC " kan je 1 Disturbed assortiment aanschaffen voor €139,95 i.p.v. €199,95! De beschikbaarheid is gelimiteerd OP=OP.

De actie loopt tot uitverkocht. De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

Maximaal 1 per klant! Ik kan hier op voorhand geen controle op zetten maar kan (en ga) dit natuurlijk wel achteraf controleren. Zoals vaker gezegd, geef iedereen de kans en ga niet losse orders maken omdat je de deal van het moment vaker dan één keer wilt scoren.

Veel shopplezier verder en tot later!

1474-disturbed-vuurwerk-6516.jpg

Disturbed in de pocket om exact 21:00 :p
Gelukt dus Jan.. Hou de Obsessed in de gaten voor mij :thumbsup:
Heb zo het idee dat dit niet de laatste bestelling is :bonk:

Goedemiddag allemaal,

Ik heb zojuist de tijdvakken wat opgeschoond én opgehoogd naar 8 klanten per kwartier. Er zijn nog wel wat pareltjes beschikbaar dus sla je slag nu het kan. Het zal wat drukker gaan worden, maar dat mag de pret niet drukken. Hierbij nogmaals het nadrukkelijke verzoek om voor bijbestellingen écht het speciale tijdvak van 31 december te selecteren! Scheelt weer (dom) werk voor ons achter de schermen en die tijd kan ik dan weer gebruiken om mooie aanbiedingen te regelen :p Alvast bedankt :thumbsup:

DISTURBED ACTIE!
Vanavond vanaf 21:00 uur is het mogelijk om de beschikbare Disturbed assortimenten te bestellen voor €139,95. Op de shop staat deze nu voor €199,95 maar dankzij een code krijg je €60,- korting in de winkelmand. De code is actief vanaf 21:00 uur. Maar let op, maximaal 1 Disturbed per klant. Op deze manier kunnen zo veel mogelijk klanten genieten van dit geweldige assortiment. Deze was onwijs goed natuurlijk!

ACTIE: Disturbed assortiment 6x19 shots (30mm) - met kortingscode " DISTURBED19VWC " kan je 1 Disturbed assortiment aanschaffen voor €139,95 i.p.v. €199,95! De beschikbaarheid is gelimiteerd OP=OP.

De actie loopt tot uitverkocht. De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

Maximaal 1 per klant! Ik kan hier op voorhand geen controle op zetten maar kan (en ga) dit natuurlijk wel achteraf controleren. Zoals vaker gezegd, geef iedereen de kans en ga niet losse orders maken omdat je de deal van het moment vaker dan één keer wilt scoren.

Veel shopplezier verder en tot later!

Bekijk bijlage 80269

Besteld, tot de 28e!

Hm, ik heb de indruk dat de uitverkoop korter duurde dan de brandtijd van het hele Disturbed-assortiment?
Om 21:02 al niet meer beschikbaar?
Over een hype gesproken...
Ik ben wel heel benieuwd hoeveel kartons er in die 2 minuten de deur uit zijn gegaan! :bonk:

Deze set was de afgelopen 2 jaren eigenlijk nergens goedkoper dan 140€ in de freak acties dus gewoon een hele goede prijs voor dit steengoede assortiment!

Vorig jaar hier bij donadoni 135 euro!
Zo te zien is niet alleen die prijs historisch, maar zo ook de rustige koopmomenten. Deze lijken bij Donadoni verleden tijd.

Vorige jaar kon ik rustig na denken over de deals die Jan aankondigde... Nu is het handelen of de boot missen :rolleyes: hahaa

Vorig jaar hier bij donadoni 135 euro!
Zo te zien is niet alleen die prijs historisch, maar zo ook de rustige koopmomenten. Deze lijken bij Donadoni verleden tijd.

Vorige jaar kon ik rustig na denken over de deals die Jan aankondigde... Nu is het handelen of de boot missen :rolleyes: hahaa

Vorig jaar was toch totaal anders.. dit gaat allemaal over 2023 spul, wat over is. Vorig jaar was allemaal nieuw assortiment. Dat komt later in het jaar vanzelf wel weer :wink:

Vorig jaar was toch totaal anders.. dit gaat allemaal over 2023 spul, wat over is. Vorig jaar was allemaal nieuw assortiment. Dat komt later in het jaar vanzelf wel weer :wink:

Dat kan wel zo zijn. Maar ik heb de prijzen van vorig jaar wat betreft exact dezelfde artikelen helemaal helder. Die waren beter dan dat ze nu zijn hoor haha.

Vandaar mijn vergelijking. Dus ik vind het niet totaal anders

Back
Bovenaan