Goedemiddag allemaal,
Ik heb zojuist de tijdvakken wat opgeschoond én opgehoogd naar 8 klanten per kwartier. Er zijn nog wel wat pareltjes beschikbaar dus sla je slag nu het kan. Het zal wat drukker gaan worden, maar dat mag de pret niet drukken. Hierbij nogmaals het nadrukkelijke verzoek om voor bijbestellingen écht het speciale tijdvak van 31 december te selecteren! Scheelt weer (dom) werk voor ons achter de schermen en die tijd kan ik dan weer gebruiken om mooie aanbiedingen te regelen

Alvast bedankt
DISTURBED ACTIE!
Vanavond vanaf 21:00 uur is het mogelijk om de beschikbare Disturbed assortimenten te bestellen voor €139,95. Op de shop staat deze nu voor €199,95 maar dankzij een code krijg je €60,- korting in de winkelmand. De code is actief vanaf 21:00 uur. Maar let op, maximaal 1 Disturbed per klant. Op deze manier kunnen zo veel mogelijk klanten genieten van dit geweldige assortiment. Deze was onwijs goed natuurlijk!
ACTIE: Disturbed assortiment 6x19 shots (30mm) - met kortingscode " DISTURBED19VWC " kan je 1 Disturbed assortiment aanschaffen voor €139,95 i.p.v. €199,95! De beschikbaarheid is gelimiteerd OP=OP.
De actie loopt tot uitverkocht. De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand
KLIK HIER EN BESTEL!
Maximaal 1 per klant! Ik kan hier op voorhand geen controle op zetten maar kan (en ga) dit natuurlijk wel achteraf controleren. Zoals vaker gezegd, geef iedereen de kans en ga niet losse orders maken omdat je de deal van het moment vaker dan één keer wilt scoren.
Veel shopplezier verder en tot later!
Bekijk bijlage 80269