Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja begrijpelijk. Maar ik heb veel rond gekeken bij verschillende webshops. Ik vind de prijzen netjes hoor.
Massive gold & fire valley ook prima met die bedragen!
Have fun met shoppen iedereen! Gaat al hard namelijk.
Status update
Fire festival, obsessed,pyro league, super charged, jackhammer, tycoon, hysteria, chaos & dictator
zijn voor nu allemaal uitverkocht.
Beteeft de cakes ook 7 verschillende.
Top actie mannen. Prijzen er ook super uit. Helaas probeer ik me aan een maximum aantal winkels houden en moet ik keuzes maken… Ga de volgende acties wel in de gaten houden en wie weet kan ik de verleiding niet weerstaan![]()
Goedenavond allemaal,
Ik dacht even rustig koffie te kunnen drinken bij de buren neeuúhhhh... Jullie zijn aardig los gegaan
Voor iedereen die zijn/haar producten heeft kunnen scoren, gefeliciteerd! Als een product op uitverkocht staat, hebben we die niet meer liggen in onze bunkers. Morgen hebben we een evaluatie op het programma staan met Wolff vuurwerk en we proberen dan z.s.m. wat extra beschikbaarheid binnen te halen. Het kan ook zijn dat we die reserveren voor acties later in het jaar natuurlijk, maar ik zal jullie op de hoogte houden.
Voor de beeldvorming: velen van jullie pakten de hardloper van vorig jaar mee - de Break Out. Hier hadden we meer dan 50 karton van liggen en die waren er na 2 uurtjes allemaal uit...![]()
Ik snap de reacties van sommigen die willen wachten op de boxenactie en wij gaan er ook alles aan doen om deze weer beschikbaar te krijgen. Het is echter wel een utopie om te denken dat deze prijzen dan opnieuw zullen gelden: ik wil het maar gezegd hebben.
Wij gaan even bijkomen van dit succes. Super om te lezen dat we ook nieuwe klanten mogen verwelkomen!
Voor nu heb ik al wat vragen gekregen over de eindtijd van de acties. Hier heb ik nu nog geen antwoord op, maar als jullie zo blijven bestellen, hoeven wij hier niet eens over na te denken want dan is onze voorraad er simpelweg voor de ingestelde eindtijd helemaal doorheen.
Tot later!![]()
Ik snap de reacties van sommigen die willen wachten op de boxenactie en wij gaan er ook alles aan doen om deze weer beschikbaar te krijgen. Het is echter wel een utopie om te denken dat deze prijzen dan opnieuw zullen gelden: ik wil het maar gezegd hebben.
Ik moet een beetje opletten qua financien en wacht daarom even op vrijdag wat betreft de Disturbed gaat doen.