[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Thanks man nog een vraag als ik something different bestel kan ie dan nog bij eerdere bestelling 28 dec. Om half 9 en krijg ik nog korting zou je nog goed maken met me

Goedemiddag,

Onderstaande artikelen zij op dit moment nog voldoende bij te bestellen voor de ochtendploeg en ik zal hier nog wat acties voor op gaan zetten. TBC...

Sun Warrior
Outcast
Silver Salute
Screaming Missles 100 en 300
Galactus
Merkur
Decibel
Stars over Vienna
Cool Beauty
Space Troopers
Savage
The Pride
Whiplash
Riptide (in kooi)
Dekoy
Spot Light
Oberon
Skysweeper
Alaska

Groeten, Jan

Goedemiddag,

Onderstaande artikelen zij op dit moment nog voldoende bij te bestellen voor de ochtendploeg en ik zal hier nog wat acties voor op gaan zetten. TBC...

Sun Warrior
Outcast
Silver Salute
Screaming Missles 100 en 300
Galactus
Merkur
Decibel
Stars over Vienna
Cool Beauty
Space Troopers
Savage
The Pride
Whiplash
Riptide (in kooi)
Dekoy
Spot Light
Oberon
Skysweeper
Alaska

Groeten, Jan
Mijn vrouw heeft gesproken.. doe maar niet! :bonk:

Goedemiddag allemaal,

Bijna weekend! De nieuwe weekend/Halloween deal laat nog even op zich wachten maar zal ik later vanavond of morgenochtend hier droppen.

WINACTIE!
Eens een keer iets anders, namelijk een winactie! Er zit namelijk een spook verstopt op één van onze producten!

Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m donderdag 31 oktober 23:59 uur.

Hint: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.

Gedurende het spel zal ik extra hints geven. Geen zorgen, iedereen die het juist heeft geraden voordat ik een hint geef, maakt extra kans.

In totaal komen er 2 hints. Heb je geraden voor hint 1? Dan gaat jouw naam 4x in de random picker. Bij hint twee 2x en na hint drie 1x.

Hint 1: foto van een parel
Hint 2: 怀旧之情

Let op: we zoeken geen naam van een cake met het woord ghost of spook. Het is een spook in figuur-vorm. Ook de vage vlek op de vuurwerk bril zoeken we niet. Voordat mijn inbox nog meer ontploft 😅

Tot later vanavond... óf morgen. Fijn weekend.

Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Voor iedereen die nog niet mee heeft gedaan. Dit is je laatste kans. Alle juiste inzendingen die ik voor middernacht heb ontvangen, doen mee. Starttopic even updated met de twee gegeven hints zodat je niet alle berichten hoeft door te speuren hiernaar.

De winnaar wordt uiterlijk dit weekend bekend gemaakt en wint een Fire Festival - 144 shots met een adviesprijs van €109,95. Een uniek stukje vuurwerk!

Fijne dag en misschien tot straks 👻

Goedenavond allemaal!

We zijn weer live inderdaad 👻

En we hebben mooi nieuws voor jullie. Want wij zijn één van de exclusieve dealers die de nieuwe Elite Mark lijn van Wolff zullen voeren. Een aantal producten tellen mee met de 3+1 boxen actie. Ik heb een paar artikelen tijdelijk boven de homepage gezet. De 30mm bakken en de 25mm Crown Jewel Box zijn in ieder geval alvast mijn favorieten. Naast de toffe en dikke effecten, die labels dat is toch wel echt genieten he?

Later meer, maar eerst even dit toffe nieuws delen natuurlijk.

Groeten, Jan

Logo-Elite-Mark.png

Back
Bovenaan