[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

WEEKENDDEALS 1-2 NOVEMBER

- Cool Beauty voor €23,95 - een hele sierlijke cake met verschillende schietrichtingen, tails en boeketten - 44 shots en 20mm
- Sun Warrior €29,95 - Een hele dikke 30mm waaier met goud effecten - 25 shots
- Fountain 888 en Fountain 999 vanaf €4,95 - dikke fonteinen? Ja dit zijn ze! :yes:
- Riptide 120 shots 20mm in kooi voor €59,95 - Centurion is iedereen toch ook lyrisch over? Dit is ook een toppertje hoor voor het geld en zijn kaliber wat mij betreft. Nog een aantal stuks beschikbaar en nu extra scherp. Een rammer met veel verschillende effecten en veel kleur.

En dan tenslotte...

- De Tycoon waaiercompound voor €135,- - een héle brute bak met 160 schoten en 25mm tubes. Uiteraard in kooi :bonk:

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd en deze boxen tellen niet mee voor de gratis compound actie. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend allemaal!

Snelle link naar de weekenddeals? KLIK HIER

Hoi g3rb, de Tycoon heb ik helaas niet extra beschikbaar voor het ochtendblok - die gaan allemaal de deur uit voor 10:00 uur en zijn vanaf 11:00 uur weer beschikbaar.

Eerder gaf ik aan dat je altijd een berichtje kunt sturen om een andere afhaalmoment te overleggen zodat je toch onbeperkt kunt bijbestellen. Misschien is dat nog een optie voor je? Dan beste even een PM met je ordernummers en een gewenst afhaalvak. Er is ook een speciaal afhaalbok op 28 december tot laat in de avond beschikbaar om zo veel mogelijk uitwijkmogelijkheden te realiseren. Niet iedereen is open tot 23:00 uur maar wij wel... :idea:

WEEKENDDEALS 1-2 NOVEMBER

- Cool Beauty voor €23,95 - een hele sierlijke cake met verschillende schietrichtingen, tails en boeketten - 44 shots en 20mm
- Sun Warrior €29,95 - Een hele dikke 30mm waaier met goud effecten - 25 shots
- Fountain 888 en Fountain 999 vanaf €4,95 - dikke fonteinen? Ja dit zijn ze! :yes:
- Riptide 120 shots 20mm in kooi voor €59,95 - Centurion is iedereen toch ook lyrisch over? Dit is ook een toppertje hoor voor het geld en zijn kaliber wat mij betreft. Nog een aantal stuks beschikbaar en nu extra scherp. Een rammer met veel verschillende effecten en veel kleur.

En dan tenslotte...

- De Tycoon waaiercompound voor €135,- - een héle brute bak met 160 schoten en 25mm tubes. Uiteraard in kooi :bonk:

Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd en deze boxen tellen niet mee voor de gratis compound actie. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend allemaal!

Snelle link naar de weekenddeals? KLIK HIER

Ja voor zo'n bedrag laten we de Tycoon niet nog een keer glippen natuurlijk.:d
Die fonteinen zijn ook mega scherp geprijst op deze manier. Goed, was even puzzelen, maar we komen de 28ste gewoon 2x in de ochtend binnen! :D

Waarom nu pas, terwijl ik ze een week geleden er 4 voor de volle prijs besteld heb. 😢
Cigarman, als ik het goed begrijp kocht je vorige week specifiek en alleen bij ons deze fonteinen? Stuur mij even een PM met jouw ordernummers. Staat er nog een artikel op jouw shortlist van ons? Misschien kan ik daar dan nog wat extra's voor je betekenen en dan is iedereen weer blij? Zo'n huilend gezichtje willen we niet zien hier he :p2

Ik snap jou wel als je specifiek de fonteinen hebt gekocht vorige week dus schroom niet om even een PM te sturen. Maar het haakje is er dus ik wil hierbij nog eens benoemen dat wij niet compenseren op onze weekenddeals omdat een artikel eerder duurder is aangekocht, zie onze algemene voorwaarden. Uiteraard kan het eens voorkomen, maar schokkende verschillen kunnen er niet zijn. Als iemand zich ergens toch echt absoluut niet ok bij voelt, is een PM het uitgelezen middel. Een post? Dat mag ook maar ik zou zeggen: mwah... Dat geeft zo snel een negatief geluid en ik wil het hier vooral leuk en positief houden.

Tot zo met de prijsuitreiking! :sint:

Hey @granddessert ik zag zojuist dat de Superdealz Night of Madness nog onder de categorie 'Telt mee voor gratis box' valt. :D
Heee FireworkFreak, my bad xD

Maar inmiddels ook weer opgelost. Die telde natuurlijk niet mee hehe. Overigens telt een box überhaupt alleen mee als er op het moment van aanschaf [3+1] achter de naam staat. Zij het eerder ook al volgens mij, maar we blijven punctueel :bonk:

EN DE WINNAAR IS....

1730630007894.png

WJE, stuur je me even een PM. Heb je eerder bij ons besteld? Dan graag ook je ordernummer(s) meesturen, zodat we de afhaal goed kunnen koppelen aan jouw prijs. Zo niet, graag een PM met jouw adresgegevens, mailadres en afhaalmoment (vanaf zaterdag 28 december 14:00 uur).

En alvast gefeliciteerd met jouw Fire Festival natuurlijk!

Groeten, Jan

Jaja, dat was een zoektocht hè. 61 personen hebben meegedaan, 17 leden vonden het spook zonder een hint (sommigen na uren zoeken en zelfs met hulp van hun vrouw!:confused:), opnieuw 17 leden vonden het spook na de eerste hint.

Het spook zat verstopt op het Red Lantern super pakket. Zullen we deze nog een keer in de actie brengen? Wie weet :p

Dank allemaal voor het meedoen en WJE nogmaals gefeliciteerd namens ons. Ik zie je berichtje graag verschijnen.

1730630362569.png

Back
Bovenaan