Swifty0172
VWC lid
Bestelling geplaatst, ondertussen wel de tel kwijt geraakt hoeveel het er zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is ook veel gezelliger als jullie in de avond nog even komen buurten want dan is er tenminste tijd om wat te kletsen met mede liefhebbersJan Jan Jan.. je laat me twijfelen om twee keer op en neer te rijden. stoppen nu!
Thanks Stuifie! Ennne... ik lees je berichtje vanzelf wel als je er toch anders over denkt hahaWat een baassie ben je ook @granddessert! Je laat me wederom heel hard twijfelen en bij twijfel altijd doen maar besteed mijn laatste budget aan de lokale shops in de omgeving hier!
Desalniettemin is het echt fantastisch wat je allemaal doet voor de echte liefhebbers!!
Geen tijd maar er staat wel wat en niet zo maar wat topGoedemorgen allemaal,
Iets later deze week maar dat mag de pret niet drukken.
WEEKENDDEALS 19-20 OKTOBER zien?
Ik heb niet meer zo veel tijd dus ik zal dit keer geen aanprijsverhaaltje doen per artikel. Heb wel weer eens een keer een huisstijl fotootje in elkaar gehakt - dat dan wel... Snelle link naar de weekenddeals: KLIK HIER
Deze weekenddeals zijn tijdelijk verlaagd. Aantal artikelen zijn beperkt voor deze actie beschikbaar gemaakt. Fijn weekend allemaal!
Bekijk bijlage 1801214
Ghostbusters kan haast niet andersGoedenavond allemaal,
De weekenddeals zijn zojuist offline gehaald. Iets eerder dan normaal, maar het liep dit weekend ook iets minder storm met bestellingen. Gelukkig komt het salaris er aan én zijn we nog lang niet klaar! Aankomende week kunnen jullie een leuke Halloween deal verwachten. Laat het speculeren maar weer beginnen
Fijne werkweek alvast allemaal en tot later.
Groeten,
Ik ga een nieuwe bril kopenGoedemiddag allemaal,
Bijna weekend! De nieuwe weekend/Halloween deal laat nog even op zich wachten maar zal ik later vanavond of morgenochtend hier droppen.
WINACTIE!
Eens een keer iets anders, namelijk een winactie! Er zit namelijk een spook verstopt op één van onze producten!
Vind jij het spook? Stuur dan een PM en het artikel waarop het spook verstopt zit. Alle goede antwoorden doen mee voor de prijs. Welke prijs je wint, zullen we later hier op het forum bekend maken. Je kunt jouw antwoord inzenden t/m donderdag 31 oktober 23:59 uur.
Hint: het 'spook' hoort niet thuis op deze verpakking.
Tot later vanavond... óf morgen. Fijn weekend.
Groeten, Jan
Haha hij zit écht goed verstopt. Er volgen eventueel meer hints naarmate de eindtijd dichterbij komtIk ga een nieuwe bril kopen![]()
![]()
Dit lijkt onmogelijk he? Geen schoonmoeder te vinden op de artikelenStaat het spook er al dan?
Ja dus..