[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemorgen allemaal,

Drukke dagen gehad. Vandaag of morgen zal ik alvast de prijs bekend maken, om iedereen die de zoektocht wilt opgeven nog wat te motiveren om verder te zoeken :devil:

Ik zie dat er nog een extra tip is gegeven maar zoals belooft, volgt hierbij mijn laatste hint: 怀旧之情

Alle goede antwoorden die vanaf nu binnen komen, gaan 1x mee in de random picker. Vrijdag of uiterlijk dit weekend zal ik de winnaar bekend maken.

Ik ga er van uit dat de meesten van jullie ons assortiment nu wel kennen, maar het is sowieso de moeite om vrijdagavond of dit weekend nog eens onze website te bezoeken. Waarom? Dat verklappen we nog niet ;)

Fijne dag allemaal.

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Poh mijn adminstratie is ook bijgewerkt hoor - wat een werk haha :bonk:

Ik heb alle goede antwoorden toegevoegd, maar kon niet iedereen van een persoonlijke reactie voorzien. Dus hierbij voor iedereen die mee heeft gedaan (en niet een persoonlijke reactie hebben gekregen): dank dat jullie mee hebben gedaan!

Én voor iedereen die nog niet mee heeft gedaan: je kunt nog meedoen t/m donderdagavond 23:59 uur.

Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Drukke dagen gehad. Vandaag of morgen zal ik alvast de prijs bekend maken, om iedereen die de zoektocht wilt opgeven nog wat te motiveren om verder te zoeken :devil:

Ik zie dat er nog een extra tip is gegeven maar zoals belooft, volgt hierbij mijn laatste hint: 怀旧之情

Alle goede antwoorden die vanaf nu binnen komen, gaan 1x mee in de random picker. Vrijdag of uiterlijk dit weekend zal ik de winnaar bekend maken.

Ik ga er van uit dat de meesten van jullie ons assortiment nu wel kennen, maar het is sowieso de moeite om vrijdagavond of dit weekend nog eens onze website te bezoeken. Waarom? Dat verklappen we nog niet ;)

Fijne dag allemaal.

Groeten, Jan
Beste Jan,

Fantastische acties blijven maar komen! Ik word er blij van alleen valt dit niet meer te verantwoorden aan mijn vrouw.
Ik weet geen enkele manier te bedenken haar te verkopen om wederom een actie mee te pakken🤯.

Ik zag in de browser geschiedenis al zoekopdrachten voorbij komen voor "aanmeldingen programma "Verslaafd".

Ook is het vervelend voor alle andere klanten als er binnenkort geen ophaalmomenten beschikbaar zijn omdat die grotendeels door mij bezet worden.

Ik kijk iedergeval enorm uit naar het weekend voor de bekendmaking van de winnaar van de prijsvraag!

Ohja en natuurlijk voor wat de verassing op de site zal zijn.

Groet,

Miguel

Back
Bovenaan