[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag mn bestelling opgehaald, super snel geregeld. Super service heren! Zal vast de heren van in dit topic hebben gezien maar weet niet wie wie is :p. Vwpd blijft een top shop!

Zoals verwacht is de mysteriebox de santa domingo van magnum, blij mee!. Staat overigens ook in de voorverkoop voor 200 bij valk nijverdal, mooie prijs ook

Dat was weer goed geregeld vanmorgen in Geesteren. Was om iets voor 8 uur bij vpd. Direct aan de beurt. Samen alles gecheckt, krabbel gezet, en weer naar huis! Al het bestelde was aanwezig. Geen vervangers. Super service weer! Tot volgend jaar!

Heb nu een doos van deze gekregen, is dit dan zgn aangepaste versie 2015... wie weet dat?
Bekijk bijlage 78813
Bekijk bijlage 78814

Dat is correct.
Of hij écht zo goed presteert zul je alleen zelf kunnen ondervinden. Daar is qua import wel op aangestuurd, maar of het écht zo is… is altijd afwachten.

De Big 19 zijn dit jaar ook de “Rubro - Lucky Nr. 19”.
Zitten netjes 6 verschillende in een doos (zie volg nummer op etiket). Komen zonder kooi, maar presteren perfect!

Dat was weer goed geregeld vanmorgen in Geesteren. Was om iets voor 8 uur bij vpd. Direct aan de beurt. Samen alles gecheckt, krabbel gezet, en weer naar huis! Al het bestelde was aanwezig. Geen vervangers. Super service weer! Tot volgend jaar!

Dit kan ik helemaal onderschrijven. Ik was er dan denk ik een klein half uurtje voor jou en dezelfde ervaring. Top geholpen en vlot weer op weg.

Hier wel een vervanger, voor de Magnum Cairo Crackling de omlabeling uit de Crown Collection ontvangen (1.2" Ultimate Chry)

Bedankt allen en een fijne jaarwisseling! Zeer waarschijnlijk ook tot volgend jaar.

Caïro crackling en Big Booster in the pocket! Stond letterlijk met 3 minuten weer buiten :D

Bedankt en succes met de laatste loodjes!

Heren bedankt voor de snelle service ;) Helaas moest ik even gebruik maken van het toilet ( dixi :P ) Maar voordat ik terug was hadden jullie alles al met mijn maten in de auto's gezet.

Gelukkig in Nijverdal nog wat extra Cairo's kunnen bemachtigen :D

Goedenmorgen members/freaks

Bij deze willen van team valk vuurwerk iedereen weer bedanken voor het vertouwen in ons, het liep weer mooi in onze vestiging in geesteren met een hoop tevreden klanten ( gelukkig) helaas hebben we niet iedereen tevreden kunnen krijgen maar dat lag gelukkig niet aan ons ( importeurs/afkeur problemen).

Namens team valk vuurwerk wensen wij alle klanten een goed uiteinde en op naar een volgend( hopenlijk minder afkeur ) jaar.

Kijk uit voor de ogen en handen , met voor met name omstanders.

Met vriendelijke groet

TEAM VALK VUURWERK

Het zit er weer op.

Ik heb de afgelopen dagen weer met veel plezier en met een hoop lol in Geesteren mogen staan met een leuk team. Volgens mij liep het op een paar kleine dingetjes na aardig goed en hebben wij voor mijn gevoel de meeste aardig vlot kunnen helpen.Hopelijk hebben jullie dat ook zo ervaren.

Laatst bewerkt:
Ook dit jaar weer bij Valk geweest.
Geesteren weer meer dan dikke prima, ik was er rond half 8 op de 28e en er was helemaal niemand. Kartonnen werden zelfs in de auto geladen! top service.

In Rijssen een kwartiertje later ook top geregeld. als vervanger van de platinum sensation kreeg ik de 1.2 trouble maker van bonbridge. deze deed het ook meer dan prima.

De 'nieuwe' 19 shots cakes waren ook super! goede burst. Enig min puntje vond ik de nieuwe prijs.
een prijsstijging van 50% vind ik gortig.

Verder hoop ik dat jullie dit jaar wat eerder open gaan met vwpd zodat ik mijn bestellingen mooi verspreid over het jaar kan doen.

Bedankt voor de goed service was top geregeld fijn alles in de auto gezet. Op het moment dat ik er was het heel rustig . Zeker voor herhaling vatbaar .

Wederom een ritje vanaf Arnhem gemaakt richting jullie , super snel geholpen . De gehele bestelling op voorraad , wat verbaasde ik me over de lucky 19 , wat een toppers waren dat . Een extra doos van mee nemen dit jaar , hopelijk komen ze met reservelont .

Bedankt voor de goede service en de beste wensen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan