nathanael
VWC lid
Komt de profesional 65 van mania nog terug online? wil hem nog graag even meepakken
hij is vandaag ook met 20% in Amersfoort te bestellen, zojuist ook gedaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt de profesional 65 van mania nog terug online? wil hem nog graag even meepakken
Heb hem zojuist ook besteld, vond hem nog ergens in de buurt voor 75 - 20%hij is vandaag ook met 20% in Amersfoort te bestellen, zojuist ook gedaan![]()
is 26mm geen gekke maat, het is toch 25 of 30?Vuurwerkperdoos, Kunnen jullie bevestigen dat de event super selection box no.1 en no.2 120's wel 26mm zijn zoals jullie omschrijven bij het artikel. Ik zie foto's van dummy's voorbij komen dat deze cakes verpakt zijn per 2. En waarschijnlijk helemaal geen 26mm zijn maar 18mm? Mocht dit zo zijn was ik wel gegaan voor een 100 shots 1,2" cake...
is 26mm geen gekke maat, het is toch 25 of 30?
Vuurwerkperdoos vermeld zelf dat het om 26mm gaat.
Vuurwerkperdoos, Kunnen jullie bevestigen dat de event super selection box no.1 en no.2 120's wel 26mm zijn zoals jullie omschrijven bij het artikel. Ik zie foto's van dummy's voorbij komen dat deze cakes verpakt zijn per 2. En waarschijnlijk helemaal geen 26mm zijn maar 18mm? Mocht dit zo zijn was ik wel gegaan voor een 100 shots 1,2" cake...
Wordt de mysterie box dan nu bekend gemaakt?![]()