[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerkperdoos, Kunnen jullie bevestigen dat de event super selection box no.1 en no.2 120's wel 26mm zijn zoals jullie omschrijven bij het artikel. Ik zie foto's van dummy's voorbij komen dat deze cakes verpakt zijn per 2. En waarschijnlijk helemaal geen 26mm zijn maar 18mm? Mocht dit zo zijn was ik wel gegaan voor een 100 shots 1,2" cake...

Vuurwerkperdoos, Kunnen jullie bevestigen dat de event super selection box no.1 en no.2 120's wel 26mm zijn zoals jullie omschrijven bij het artikel. Ik zie foto's van dummy's voorbij komen dat deze cakes verpakt zijn per 2. En waarschijnlijk helemaal geen 26mm zijn maar 18mm? Mocht dit zo zijn was ik wel gegaan voor een 100 shots 1,2" cake...
is 26mm geen gekke maat, het is toch 25 of 30?

Vuurwerkperdoos vermeld zelf dat het om 26mm gaat.

Dat was info die daarvoor gedeeld was, maar niet officieel bevestigd.
Ook Rubro heeft enkele aanpassingen gedaan in product samenstellingen.
Deze is 18mm zoals in het product topic inmiddels gemeld is.

En dat zie je ook terug. Vandaar m’n voorkeur voor z’n broer met 2x 100s 25mm. Die niet gek veel duurder is.

26mm is inderdaad minder gangbaar. Maar zijn de Triton Box XXL cakes ook. Het is in Vuurwerkland niet onbekend in ieder geval.

Dan neem je even contact met ze op om naar een alternatief te zoeken?
Je snapt dat het aanschaffen van een nieuw product altijd een stukje onzekerheid met zich meebrengt?
Hell, kijk eens naar producten die tussen jaar batches gigantisch verschillen. 2019 top, 2020 matig bijvoorbeeld. Terwijl de filmpjes opgefokte samples blijven tonen… Iedereen vind het ruk, ook winkeliers en zelfs importeurs.

In dit geval is het filmpje obv waarvan je besteld hebt het enige beschikbare beeldmateriaal. Met 18mm kunnen ze leuke dingen doen. Heb je er een slecht gevoel bij? Even met ze bellen/mailen en een oplossing zoeken. Valk kennende, zal dat vast goed komen.

Sinds wanneer is 26mm hetzelfde als 1.2”? Ik snap dat je je beetgenomen voelt, maar zaken moet je niet uit het verband rukken. Vuurwerkperdoos kennende zullen ze vast een goede oplossing voor je vinden. Het beste is ze persoonlijk te benaderen in plaats van direct via het forum. Maar wellicht heb je dat ook al gedaan :wink:

Overigens, was het maar waar, 240 schoten 30mm voor €150 onlineprijs. Alleen op basis daarvan kun je al concluderen dat dit nooit 1.2” had kunnen zijn. Das war einmal… (helaas)

Ik heb altijd hele goede ervaring met vuurwerkperdoos, laten we dat voorop stellen. En verwacht ook dat dat goed moet komen. Enkel komt het product kwa foto en omschrijving niet overeen met het werkelijke artikel. Ik geef hier niemand de schuld van.

Ik vind het persoonlijk vanzelfsprekend om dan eerst contact met de winkel op te nemen ipv via het forum.
Overigens klopt de omschrijving wel, de foto ook, alleen het tabblad specificaties bevat de verkeerde diameter. Kruitgewicht en filmpje zijn ook correct.

De foto die ik in het product topic deelde toont de omdoos waarin deze 2 compounds zitten zoals afgebeeld op de door Rubro verstrekte foto welke Valk gebruikt. Daar is niets onjuist aan.

Ik vroeg enkel of ze konden bevestigen of het om 26mm gaat. En inderdaad anders had ik niet voor dit artikel gekozen. Vwpd kennede kan ik vast iets anders uitzoeken!

UPDATE!!!!!!!!!! UPDATE!!!!!!!!

Geachte members/freaks

Zoals jullie weten is vuurwerkperdoos inmiddels alweer een tijdje online en man man wat gingen de bestellingen hard, pffffff dan waren de blokuren weer vol, dan waren producten weer op uitverkocht, het bleef maar doorgaan hahaha.
MAAR nu is dan toch het moment gekomen dat wij toch echt daadwerkelijk de handdoek in de ring gooien en vanaf heden vuurwerkperdoos hebben moeten sluiten.

We hebben nog een poging te kijken waar nog mogelijkheden zaten maar de krapte aan tijd en de krapte aan nog assortiment heeft ons doen beslissen de webshop te sluiten.

Wij Danken alle nieuwe klanten voor hun vertrouwen in ons, en onze oude klanten voor het terug komen.
We zien jullie allen graag met de afhasldagen in geesteren.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Het waren weer mooie bestellingen…
De eindejaarsuitkering was (wederom) niet toereikend.

Ik zat toevallig vorige week nog even te spieken en zag zoveel uitverkocht dat ik dacht: het sluiten van VWPD zal niet lang meer duren.

Tot over ‘enkele’ weken allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan