[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog maar 1 box beschikbaar. 30mm voor 70 euro....heel benieuwd met wat jullie gaan komen, heb wel een klein vermoeden.

De mystery box genomen, laat me verassen. Kon er voor kiezen om hem 27 oktober op te komen halen:D

Mysterybox niet genomen, mooie box, maar die heb ik al bij de gratis boxen actie van een andere winkel dus dat scheelt.

Kijk mooi!....

Gegokt dat het die compound was.
30mm compound rond die prijs bleef er weinig over op de site zelf:p

Jaaaaaarenlang bij de concullega in steenbergen geshopt, hopen dat het hier wat soepeler verloopt met afhaal :cool:

Kijk mooi!....

Gegokt dat het die compound was.
30mm compound rond die prijs bleef er weinig over op de site zelf:p

Jaaaaaarenlang bij de concullega in steenbergen geshopt, hopen dat het hier wat soepeler verloopt met afhaal :cool:

Durf wel met bijna 100% zekerheid te zeggen dat je bij deze winkel goed zit.

Durf wel met bijna 100% zekerheid te zeggen dat je bij deze winkel goed zit.

Vorig jaar bij feestje op alle drie de dagen een bestelling opgehaald, netjes en snel geholpen.
Iets niet voorradig? Wordt het samen met je opgelost ipv een prull vervanger mee te geven.

Dit jaar dus weer een hoop bestellingen in Roosendaal gedaan vanwege de fijne ervaring en lieve werknemers! En ik wil het niet zeggen maar tuurlijk zijn producten hier en daar elders iets goedkoper maar bij feestje is het wel een feestje en hoef je geen 3 uur te wachten huhhm 3s

De mystery is er dan wel af, maar er zijn 2 MysteryCAKES vrijgekomen uit een geannuleerde bestelling. Pak ze dus snel!

O ja, er is ook nog 1 MysterySHOW beschikbaar. Zodra deze verkocht is maken we bekend welke dik artikel dit is! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan