[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
We ontvangen steeds vaker verzoeken tot annulering van bestelling. Soms vanwege een goede reden, soms omdat iemand een artikel elders voor een paar euro goedkoper kan krijgen. Dit is voor ons ingewikkeld, omdat alle bestelde artikelen in bestelling staan bij de leverancier, en annulering dus administratieve rompslomp met zich meebrengt.

Om duidelijkheid te scheppen voor iedereen, hebben we artikel 7 van onze algemene voorwaarden aangepast. Hier stond eerst dat er geen recht van retour geldt. De formulering is nu als volgt:

7. Na een bestelling in de webshop geldt een periode van 14 dagen waarin de bestelling kosteloos kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar [email protected]. Na deze periode is de bestelling definitief. F1-artikelen en niet-vuurwerkartikelen kunnen na uitlevering aan de klant alleen binnen 14 dagen worden teruggebracht naar onze vestigingen in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking. Op F2-vuurwerk dat uitgeleverd is aan de klant geldt geen recht van retour.

Deze wijziging gaat per direct in.

Het is eigenlijk gewoon van de zotten dat mensen een bestelling annuleren omdat ze dit elders voor een paar euro goedkoper kunnen krijgen. Hoe maak je het lastig voor de ondernemer….

Hulde voor vuurwerkfeestje

Laatst bewerkt:
Besteld is besteld lijkt me. Ik zou me ook kapot schamen om iets te annuleren om het ergens anders voor een paar euro minder te kopen.

Hoe help je een top freakzaak naar de knoppen, nou zo! Groot gelijk dat jullie de voorwaarden bijstellen. Besteld is besteld. En ja, daar hoort soms een kak-momentje bij. Daartegenover staan zoveel momenten dat je de beste deals hebt gescoord, dan moet je soms een verlies voor lief nemen.

Hulde! Lijkt me een prima regeling, ook volledig in lijn met de wetgeving. Ik hoop dat het jullie gaat helpen. En tja, lastig om begrip op te brengen voor mensen die annuleren om een paar euro te besparen. Lijkt me frustrerend als ondernemer (met erg goede service en daarmee gun factor wat mij betreft)

Ligt ook aan het type persoon die daar gelijk om gaat vragen als het aan mij ligt. Ik had bijvoorbeeld al professional 64 besteld en zie ik vervolgens die magnum atmosphere die ik eigenlijk iets mooier vind. Ik vind het zonde van mijn budget om ze allebei te nemen want het zijn beide kleine waaier compounds dus dat doe ik niet, maar het idee om de professional 64 op een of andere manier te annuleren komt eigenlijk niet eens bij mij op en accepteer ik wat ik heb

Het koopjesjagen is voor mij ook deel van de beleving, zoveel mogelijk vuurwerk voor zo weinig mogelijk geld. Dat is een mooie sport. Tegelijk geef je toch alleen geld aan vuurwerk uit wat je kan missen? Dat je dan voor die paar euro (of ook al zijn een paar tientjes) een bestelling wil annuleren, heb je het niet begrepen vind ik. Geef dan het geld niet uit.

Groot gelijk hoor, ik vond dat jullie daar toch al erg coulant in waren. Volgens mij is er zeker vroeger in het jaar best wel wat geannuleerd omdat er toen regelmatig producten in kleine aantallen beschikbaar kwamen die eerder al lang uitverkocht waren. Daar heb ik dan wel weer van kunnen profiteren dus het heeft ook z'n voordelen ;)

Vuurwerkfeestje was als een van de eerste online. Heb toen gelijk een bestelling geplaatst. Hele mooie producten gescoord als de Dekoy en Hydra. Niet spotgoedkoop, wel heel leuk om weer te snuffelen en te bestellen. Deze producten heb ik negens meer gezien. Annuleren voor een paar euro minder vind ik onzin en niet netjes. Daarbij heeft Vuurwerkfeestje een prima service en een proactieve houding naar de klant. Vind ik heel wat waard.

We ontvangen steeds vaker verzoeken tot annulering van bestelling. Soms vanwege een goede reden, soms omdat iemand een artikel elders voor een paar euro goedkoper kan krijgen. Dit is voor ons ingewikkeld, omdat alle bestelde artikelen in bestelling staan bij de leverancier, en annulering dus administratieve rompslomp met zich meebrengt.

Om duidelijkheid te scheppen voor iedereen, hebben we artikel 7 van onze algemene voorwaarden aangepast. Hier stond eerst dat er geen recht van retour geldt. De formulering is nu als volgt:

7. Na een bestelling in de webshop geldt een periode van 14 dagen waarin de bestelling kosteloos kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar [email protected]. Na deze periode is de bestelling definitief. F1-artikelen en niet-vuurwerkartikelen kunnen na uitlevering aan de klant alleen binnen 14 dagen worden teruggebracht naar onze vestigingen in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking. Op F2-vuurwerk dat uitgeleverd is aan de klant geldt geen recht van retour.

Deze wijziging gaat per direct in.

Officieel staat bij de overheid dit:

Als u iets online verkoopt, heeft uw klant een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op het moment dat de klant het product heeft ontvangen. In die 14 dagen kan de klant de koop ongedaan maken. U moet uw klant een formulier geven waarmee hij de koop kan terugdraaien. U mag dat formulier ook op uw website zetten, maar dan moet u uw klant laten weten waar het staat.

En die discussie had ik laatst toevallig ook met iemand. Je koopt natuurlijk een product op afstand (en geen dienst). Dus hoe gaat de overheid hier in de wet mee om in het geval van vuurwerk. Die uitzondering op de regel is namelijk weer eens nergens beschreven.

De wet zou dus letterlijk betekenen dat ik op 29 december een vuurwerk artikel in ontvangst neemt en 2 weken later de winkel weer inloop en zeg nee toch niet..

:bonk:

Dat maakt het precies zo lastig met vuurwerk. We willen zoveel mogelijk in de geest van de wet handelen, daarom de 14 dagen bedenktijd na een online bestelling, maar eenmaal afgehaald is afgehaald :p

Officieel staat bij de overheid dit:

En die discussie had ik laatst toevallig ook met iemand. Je koopt natuurlijk een product op afstand (en geen dienst). Dus hoe gaat de overheid hier in de wet mee om in het geval van vuurwerk. Die uitzondering op de regel is namelijk weer eens nergens beschreven.

De wet zou dus letterlijk betekenen dat ik op 29 december een vuurwerk artikel in ontvangst neemt en 2 weken later de winkel weer inloop en zeg nee toch niet..

:bonk:

BESTEL NU EN ONTVANG 10% GRATIS VUURWERK! (1080 x 1080 px).jpg

AFTELLEN! Je hebt nog 2 weken om de profiteren van de scherpste ONLYFREAKS-deals op heel onze collectie!

Er zijn nog enkele tijdslots vrij, in de ochtend van 29 december en op 30 december.

Natuurlijk gaan we eruit met een flinke knal (in kooi)! Achter de schermen bereiden we een serie knallende sluitingsdeals voor.

www.vuurwerkfeestje.nl

Bekijk bijlage 74848

AFTELLEN! Je hebt nog 2 weken om de profiteren van de scherpste ONLYFREAKS-deals op heel onze collectie!

Er zijn nog enkele tijdslots vrij, in de ochtend van 29 december en op 30 december.

Natuurlijk gaan we eruit met een flinke knal (in kooi)! Achter de schermen bereiden we een serie knallende sluitingsdeals voor.

www.vuurwerkfeestje.nl

Komen er nog nieuwe aanbiedingen op de valreep? of nieuwe producten?

Sluitingsdeals??? Ik voel m'n rug alweer :)

Komen de sluitingsdeals voor of na de 26e? Het zou mooi zijn als we de 27e bij de vrijmibo ter plaatse nog wat mooie deals kunnen maken.

Sluitingsdeals??? Ik voel m'n rug alweer :)

Komen de sluitingsdeals voor of na de 26e? Het zou mooi zijn als we de 27e bij de vrijmibo ter plaatse nog wat mooie deals kunnen maken.

Deze komen al een tijdje voor de 26e online en lopen tot uiterlijk 26 oktober.
Voor de freaks die op 27 oktober bij de Vrijmibo zijn, maken we natuurlijk een uitzondering:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan