Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is hartstikke netjes. Komt de temptation willow nog op voorraad?
We ontvangen steeds vaker verzoeken tot annulering van bestelling. Soms vanwege een goede reden, soms omdat iemand een artikel elders voor een paar euro goedkoper kan krijgen. Dit is voor ons ingewikkeld, omdat alle bestelde artikelen in bestelling staan bij de leverancier, en annulering dus administratieve rompslomp met zich meebrengt.
Om duidelijkheid te scheppen voor iedereen, hebben we artikel 7 van onze algemene voorwaarden aangepast. Hier stond eerst dat er geen recht van retour geldt. De formulering is nu als volgt:
7. Na een bestelling in de webshop geldt een periode van 14 dagen waarin de bestelling kosteloos kan worden geannuleerd. Stuur hiervoor een mail naar [email protected]. Na deze periode is de bestelling definitief. F1-artikelen en niet-vuurwerkartikelen kunnen na uitlevering aan de klant alleen binnen 14 dagen worden teruggebracht naar onze vestigingen in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking. Op F2-vuurwerk dat uitgeleverd is aan de klant geldt geen recht van retour.
Deze wijziging gaat per direct in.
Als u iets online verkoopt, heeft uw klant een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op het moment dat de klant het product heeft ontvangen. In die 14 dagen kan de klant de koop ongedaan maken. U moet uw klant een formulier geven waarmee hij de koop kan terugdraaien. U mag dat formulier ook op uw website zetten, maar dan moet u uw klant laten weten waar het staat.
Officieel staat bij de overheid dit:
En die discussie had ik laatst toevallig ook met iemand. Je koopt natuurlijk een product op afstand (en geen dienst). Dus hoe gaat de overheid hier in de wet mee om in het geval van vuurwerk. Die uitzondering op de regel is namelijk weer eens nergens beschreven.
De wet zou dus letterlijk betekenen dat ik op 29 december een vuurwerk artikel in ontvangst neemt en 2 weken later de winkel weer inloop en zeg nee toch niet..
![]()
Bekijk bijlage 74848
AFTELLEN! Je hebt nog 2 weken om de profiteren van de scherpste ONLYFREAKS-deals op heel onze collectie!
Er zijn nog enkele tijdslots vrij, in de ochtend van 29 december en op 30 december.
Natuurlijk gaan we eruit met een flinke knal (in kooi)! Achter de schermen bereiden we een serie knallende sluitingsdeals voor.
www.vuurwerkfeestje.nl
Sluitingsdeals??? Ik voel m'n rug alweer
Komen de sluitingsdeals voor of na de 26e? Het zou mooi zijn als we de 27e bij de vrijmibo ter plaatse nog wat mooie deals kunnen maken.
Sluitingsdeals??? Ik voel m'n rug alweer
Komen de sluitingsdeals voor of na de 26e? Het zou mooi zijn als we de 27e bij de vrijmibo ter plaatse nog wat mooie deals kunnen maken.