[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das een hele dikke bak inderdaad. Dit is geen verkeerde gok geweest voor de mensen die hem gekocht hebben!

Nu 100% zeker is dat de Temptation Willow gelijk is aan de Big Box, zullen we in alle orders de Big Box wijzigen in Temptation Willow en een cashback van 20 euro verzorgen voor iedere klant.

Nu 100% zeker is dat de Temptation Willow gelijk is aan de Big Box, zullen we in alle orders de Big Box wijzigen in Temptation Willow en een cashback van 20 euro verzorgen voor iedere klant.
Kijk, dat is nou eens service. Voor zo'n proactieve houding hoef je niet voor een duppie op de eerste rij te zitten :wink:

Top Vuurwerkfeestje heel netjes en begrijpelijk afgehandeld zo in mijn ogen. Mijn reactie bij VWPD hierover wordt helaas niet door iedereen begrepen.

Mocht de 1,2" Temptation Willow inderdaad dezelfde compound zijn als de 1,2" Big Box, dan zullen wij die vervangen bij iedereen die de Big Box in bestelling heeft staan, en het verschil van 20 euro terugstorten.
We wachten hier nog wel even de officiële bevestiging in de vorm van een productvideo af.

Zoals aangegeven al 3 weken geleden toen de discussie begon, of is dat onderhand al een maand aan de gang :wink:

Helaas blijken er niet meer voldoende Temptation Willows voorradig, je krijgt dus of een Big Box of een Temptation Willow :D Ingewikkeld allemaal:D

Haha nu weet ik het helemaal niet meer:wink:. Ik leg me erbij neer en ga genieten van de Temptation Willow Big Box of hoe dat ding ook mag heten...

SEE YOU 282930 DEC!.jpg

Dat was 'm dan voor dit jaar! ONLYFREAKS heeft de deuren gesloten. We willen jullie nu alvast enorm bedanken voor alle support, gezelligheid en vele vele bestellingen. Aan ons nu de taak om al het moois op het juiste moment aan jullie uit te leveren. Daar gaan we ons uiterste best voor doen!:D

Mocht je nog iets bij willen bestellen dan is dat uiteraard mogelijk, helaas niet meer voor freakprijzen maar wel met 10% gratis vuurwerk over je bestelling (uitzoeken bij afhalen).

Volgend jaar zijn we natuurlijk weer terug met ONLYFREAKS. We zien jullie graag op 28, 29 en/of 30 december! :p

PS: Ook vandaag ben je al welkom op onze Vrij-Mi-Bo in Roosendaal vanaf 15:30 uur!:biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan