[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
RED ONS VAN DE OUD PAPIER-BAK!
We hebben nog een hele bak aan dummy's liggen die staan te popelen om aan jullie verzameling te worden toegevoegd. Laatste kans om af te halen op vrijdag 27 oktober tussen 13:00 en 17:00 uur!

IMG_5634.jpg

Ik denk niet dat Amaghrabi de verleiding nog een keer kan weerstaan en ik verwacht dan ook dat er de 27e nog wel een hoop dummy's bij hem in de auto passen :D

Wellicht een teaser voor de sluitingsdeals? Sta op het punt mijn laatste budget voor dit jaar er doorheen te jassen... :bonk:

Scherm­afbeelding 2023-10-18 om 16.31.39.png

Beste ONLYFREAKS-leden!

Het einde van ONLYFREAKS 2023 is in zicht! Je kunt nog tot en met 26 oktober 20:00 uur bestellen tegen freakvriendelijke prijzen!

Sluitingsdeals
Om jou nog eens extra te bedanken, hebben we een serie extra scherpe sluitingsdeals toegevoegd. LET OP: van sommige artikelen nog maar enkele items beschikbaar!
Om de deals te kunnen zien moet je wel ingelogd zijn als ONLYFREAK.

Mystery-items
Zo op de valreep gaan we jullie nog verrassen met een drietal Mystery-artikelen! Het gaat om een MysteryCAKE, MysteryBOX en een MysterySHOW. Hiervan zijn er respectievelijk maar 3, 8 en 24 beschikbaar. Als ze uitverkocht zijn maken we bekend welke artikelen het zijn. Beloofd is beloofd: we stellen je NIET teleur!

Red onze dummy's van het oud papier!
We hebben nog een enorme verzameling aan vette dummy's staan in Roosendaal die op zoek zijn naar een nieuwe eigenaar en een beetje liefde. Je hebt nog 1 kans deze gratis af te halen, en dat is op vrijdag 27 oktober tussen 13:00 en 17:00 uur. Daarna gaan ze defintief de oud papier-bak in...

Wij wensen je nog een weekje lang veel shopplezier!

Tot snel!

www.vuurwerkfeestje.nl

Ik heb het maar gewoon gedaan, 2x mysterycake en 1x mysterybox.
We gaan het zien

Bedankt, vind het wel leuk om verrast te worden.

Ik heb die delta fire nog mee gepakt, wilde m al hebben maar vond m te duur. Nu nog steeds flink aan de prijs, maar kon m niet laten liggen... :frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan