[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond vanaf 20:00 uur is het weer F5'en geblazen! En omdat een goede voorbereiding het halve werk is, hierbij alvast even de kleine lettertjes:

• Heb je al een bestelling staan? Kies dan voor afhaalblok 30-12 23:30-23:45 uur. Wij zetten de afhaaltijd dan handmatig op de tijd van je eerste order!
  • Voor nieuwe klanten geldt: afhaalblokken vol=vol!
  • Voor deze gelegenheid verlagen we de minimumbestelwaarde voor F2 naar 50 euro.
  • Kom je niet aan dit bedrag? Mail dan naar [email protected]. Mails worden zo snel mogelijk en op volgorde van binnenkomst behandeld. Het kan zijn dat iemand je in de webshop sneller af is.
  • Artikelen staan NIET gereserveerd in je winkelmandje!
  • Outletprijzen en deals blijven geldig tot en met 31 januari 2023.

Heel veel succes en plezier!:handsup:

De bunkers zijn geteld, hoog tijd om de outletvoorwaarden met jullie te delen! Deze vinden julli.jpg

Thanks again, weer paar artikeltjes toegevoegd.:handsup:
Niet echt veel nieuwe aanvulling maar toch een special 2 en 3 toe kunnen voegen.

Bedankt voor de nog erg leuke actie! Men F5 knop kan ondertussen de vuilnisbak in, maar toch nog een paar mooie boxen gescoord van Vulcan. Ga zo door @vuurwerkfeestje

Bestellen op telefoon was niet het beste idee :( Berlin en Adrenaline gemist. Dank voor de actie Vuurwerkfeestje!

Ik had ook het probleem van bestellen op m'n telefoon, niet ideaal, niet alles gelukt maar wel een Special #2 en Adrenaline kunnen pakken. Later op de avond, in alle rust op de computer nog wat verder aangevuld :)

Zie ik net dat de Popcorn er ook weer is, toch nog even 5 meegepakt, leuke dingen!

Laatst bewerkt:
Stond je dan in de ikea tussen de plantjes. Blijkbaar was ik iets te snel zelfs om 20.00 want alleen de hannover en de special 3 stonden online. De Berlin en de adrenaline nog helemaal niet gezien. Snel de Hannover meegepakt en toen ik later nog keek waren beide al weer uitverkocht.

Berlin gisteren ook gemist, komt denk ik omdat die niet nieuw was toegevoegd, en ik de producten via nieuw naar oud bekeek. Maar goed, Berlin gehad afgelopen jaar, prachtige bak!

Zag hem ook zo snel niet staan om 8 uur. Uiteindelijk toch bij "alle compounds" gekeken en alsnog Berlin meegepakt. Weet niet of dit goede prijzen zijn voor dit jaar maar weet wel dat ik deze winkel kan vertrouwen qua levering en eventueel geld terug en dat is ook wat waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan