[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vuurwerkfeestje NL, wanneer verwacht je informatie van de andere leveranciers m.b.t. restvoorraden? Is dat ergens zo rond februari/maart? Dan houden we namelijk alvast wat budget apart :handsup:
We verwachten inderdaad in februari, maar er kan altijd een verrassing uit de hoge hoed rollen. En dan schakelen we snel:handsup:

Ik zag op FB een oproep om te delen welke merken en producten we graag bij jullie zouden zien. Ik heb wel een lijstje hoor en dan wel voor mooie prijzen he :wink:

Volt! 1.2" Spinnerz 2 Colorz, 1.2" Glitter willow 2 colorz, Booster, Code red
Evolution Evo Force One, Evo Bomber, MJB box, Mega Willows, Kingsmen, Acetenango, The branco, Color storm
Magnum Kingstown hangover, W-triple layer, Triple-X, 1.2" Mystic bounce display, PI (Pyro Insanity)
Pangu Colorful city, Primavera, Mad max, Garden Party 3
Bonfireworks Prisma willow probox, Golden bonfire fanshape
Katan Special #2, Special #4
Broekhoff 1.2" Insane crown bomber, 1.2" total event, W-shape dominator
Rubro Transbomber, Transbomber CE, Bad #ss box
St8ment Bella Ciao
Wolff Something different, Knock Down, Poema break out
Geisha Mei Tei Tailgate 270's
Albert King of Bling, Raptor princess
En ik zou graag eens wat Argento boxen zien maar ik weet niet in hoeverre die beschikbaar zijn/komen voor de NL markt. Bijvoorbeeld: 1500A Malibu, 2000B Sacramentum, 2000E Infinitum

Ik heb me voorgenomen om dit jaar niet veel cakes te kopen dus ik laat het even bij de boxen.

De bunkers zijn geteld, hoog tijd om de outletvoorwaarden met jullie te delen! Deze vinden julli.jpg

OUTLET LOOPT TEN EINDE..:cry:
Je hebt nog maar enkele dagen om in te slaan voor outletprijzen. Zo hebben we nog een aantal pareltjes van Katan op voorraad staan, net als ander mooi spul. Vanaf 1 februari gaan de prijzen van cat 1 naar de normale prijzen, en cat 2 zal een prijsverhoging krijgen.

www.vuurwerkfeestje.nl:handsup:

Daar zitten we allemaal met smart op te wachten!

Ik schat zelf de kans niet zo groot, importeurs zijn natuurlijk ook aardig door hun voorraad heen geraakt.

@Vuurwerkfeestje, komen de producten al eerder in de shop te staan en zijn ze pas vanaf 20:00 te bestellen of worden ze pas vanaf 20:00 in de shop gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan