[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm baal behoorlijk dat ik vrijdag de actie gemist heb. De Berlin van Vulcan is misschien wel mijn favoriete Nederlandse compound. Die had ik er graag bij gehad, zeker voor deze prijs.

We doen ons uiterste best om het jullie zo moeilijk mogelijk te maken!:D

Deze week weer wat gesprekjes op de planning, we blijven ons best doen.

En we wachten weer af wat voor moois er gaat komen :)

Overigens was het afgelopen vrijdag wel een prima toevoeging dat er op een aantal artikelen een maximum aantal zat. Het kan vervelend zijn als je van zo'n artikel net 2 stuks had willen hebben en dat kan dan niet maar dit geeft meer liefhebbers de kans om wat moois mee te pakken :thumbup:

Twee weken geleden heb ik twee bestellingen met klein F2 vuurwerk bij jullie besteld. Ik ben erg te spreken over de service, aanbiedingen en het aanbod aan vuurwerk. Mijn complimenten, ga zo door!:D

Royal crown rond de 15,- (10 shots, 30mm, 186gr nem, gelijk aan de gemiddelde verkoopprijs in DE)
Penthouse rond de 30,- (25sh, 30mm, 490gr nem, iets onder de gemiddelde verkoopprijs in DE)

Ik zou deze zelf persoonlijk niet aanschaffen, maar heb zeker interesse in eventuele andere Nico cakes.

Royal crown rond de 15,- (10 shots, 30mm, 186gr nem, gelijk aan de gemiddelde verkoopprijs in DE)
Penthouse rond de 30,- (25sh, 30mm, 490gr nem, iets onder de gemiddelde verkoopprijs in DE)

Ik zou deze zelf persoonlijk niet aanschaffen, maar heb zeker interesse in eventuele andere Nico cakes.

Aan welke artikelen van Nico denk je dan?

Zelfde gedachte, echter zou dit dan wel een twijfel geval worden. €15 en €30 zou dan max zijn.

Dit zijn wat mij betreft wel een beetje de maximum prijzen, of ik ze daarvoor aan zou schaffen weet ik zo niet. Zijn wellicht leuke meepakkers als je toch een bestelling plaatst. De Penthouse zou eventueel ook nog wel leuk zijn voor in een showtje als je er meerdere kan pakken voor een echt leuke prijs.

Die crown is wel fraai, maar het zijn wel slechts 10 schoten. M.i. 10-13€ meer op zijn plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan