[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend in Pijnacker geweest. Het is een adres waar ik al jaren kom, maar was toen Haokan. Was daarom verbaasd dat ze nog aan het opstarten waren toen ik aankwam. Had klaarblijkelijk het eerste tijdblok gekozen en dat had ik met 8.00-8.15 niet verwacht.

Op mijn gemak de showroom bekeken en wederom Plintje getroffen. Het was een bescheiden bestelling met 3 producten. Dus die hadden de mannen al klaar staan voordat ik weer de trap was afgelopen. Dank en tot volgend jaar.

Vanmorgen in Haulerwijk mijn bestelling opgehaald. Was gezellig druk en binnen 10 minuten weer vertrokken.
Bestelling was compleet, bedankt en tot volgend jaar maar weer!

Vanmorgen in Joure mijn bestelling opgehaald. Was daar zeer rustig en binnen 10 minuten was mijn bestelling bij elkaar gezocht.
Bestelling was compleet, bedankt en tot volgend jaar maar weer!

Gewoon top service wederom aan de lavendelweg in grunn, bestelling lag rap op de toonbank,nog even met Luc gesproken en ik kon zo weer onderweg. Dank weer voor de prijzen, tot volgend jaar .:thumbsup::bye:

Vanmorgen rond half 10 in Pijnacker. Systeem was perfect op orde, de verschillende orders waren aan elkaar gekoppeld. Leuke showroom, wel erg rustig.

3 bestellingen volledig uitgeleverd zonder vervangers, echt top.

Vanochtend samen met mijn zoontje de bestelling opgehaald in Haulerwijk. Het was redelijk rustig, dus verliep alles snel. Bedankt Outlet en tot volgend jaar!:thumbsup:

Vanmiddag in Groningen geweest, alle bestellingen perfect uitgeleverd. Behalve de Wicked Whistle, maar daar prima vervangers voor gekregen. Top!

Zij meestal last minute calls die nu nog kopen alle pareltjes zijn al weg of blijven voor ons over in de maand februari

Vandaag in Groningen onze bestelling gehaald. Vervanger gekregen voor de special golden stars. Tijdje geleden dat ik hier geweest was. Ging vaak naar Haulerwijk. Mooi om te zien dat het ook hier druk in de winkel was. Bedankt Outlet!

Het was vanaf 3 uur eerder duurder als goedkoper, blue maroon 150 euro. Zelf frozen flames en gold salute meegenomen voor 95 veel te duur maar kon het niet laten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan