Lidu Rullezzz
VWC lid
Was iets te laat in Haulerwijk maar weer perfect geregeld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben tevreden met de vervangers
Platinum sensation >>> Willow mayhem
Temptation willow >>> Big booster
Ik kreeg de helft van deze dubbel compoundkrijgen jullie de 1.2" 100sh Extreme Fireworks Show toevallig ook binnen als vervanger voor een van de afgekeurde artikelen?
Groeten
@JanFireman Die nr2 cake is dat de vervanger van de warlord? Die heb ik nl wel gekregen als vervanger. Volgens mij is dat cake 2 van de city trip… weet iemand of dit klopt? Is wel anders dan in de e-mail die rond gestuurd is.
Vanmiddag weer naar outlet Groningen geweest, prima en snel geholpen was zo weer buiten, ondanks de mail dat de Temptation Willow werd vervangen kreeg ik gewoon een Temptation Willow mee.
Tot de volgende keer!
Net in Pijnacker geweest, leverde daar mijn twee bestelbonnen in, en kreeg te horen dat er nog een derde bon van mij in het systeem stond. Had deze bon niet geprint en was hem totaal vergeten
Top dat ze dit daar aan hebben gegeven, anders had ik drie mooie cakes gemist waar ik waarschijnlijk zelf in januari achter zou zijn gekomen.
Top service daar, ook de verdere afhaalprocedure verliep vlekkeloos.
Patrick en zijn team : thnx en tot volgend jaar![]()
Net in Pijnacker geweest, leverde daar mijn twee bestelbonnen in, en kreeg te horen dat er nog een derde bon van mij in het systeem stond. Had deze bon niet geprint en was hem totaal vergeten
Top dat ze dit daar aan hebben gegeven, anders had ik drie mooie cakes gemist waar ik waarschijnlijk zelf in januari achter zou zijn gekomen.
Top service daar, ook de verdere afhaalprocedure verliep vlekkeloos.
Patrick en zijn team : thnx en tot volgend jaar![]()