[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
28-12 Kofferbak.jpg

Vanmorgen in Joure geweest, liep goed door en alles snel voor elkaar!
Helemaal top geregeld, koffie was goed..
Jammer dat ik de muts nog bij moest betalen :bonk: als je voor zoveel geld vuurwerk ophaalt kan deze er wel af lijkt me :D desondanks toch aangeschaft!

Ik heb de temptation willow en extreme fireworks show gekregen.
Waarschijnlijk hadden ze niet voldoende extreme fireworks show op voorraad.

@JanFireman Die nr2 cake is dat de vervanger van de warlord? Die heb ik nl wel gekregen als vervanger. Volgens mij is dat cake 2 van de city trip… weet iemand of dit klopt? Is wel anders dan in de e-mail die rond gestuurd is.

@JanFireman Die nr2 cake is dat de vervanger van de warlord? Die heb ik nl wel gekregen als vervanger. Volgens mij is dat cake 2 van de city trip… weet iemand of dit klopt? Is wel anders dan in de e-mail die rond gestuurd is.

dat blijkt inderdaad te kloppen, zie ook topic van de Warlord. We zouden idd de Supercell of de Sunset krijgen, is dus anders dan gemaild..

Net in Pijnacker geweest, leverde daar mijn twee bestelbonnen in, en kreeg te horen dat er nog een derde bon van mij in het systeem stond. Had deze bon niet geprint en was hem totaal vergeten :rolleyes:
Top dat ze dit daar aan hebben gegeven, anders had ik drie mooie cakes gemist waar ik waarschijnlijk zelf in januari achter zou zijn gekomen.
Top service daar, ook de verdere afhaalprocedure verliep vlekkeloos.
Patrick en zijn team : thnx en tot volgend jaar :bye:

Vanmiddag weer naar outlet Groningen geweest, prima en snel geholpen was zo weer buiten, ondanks de mail dat de Temptation Willow werd vervangen kreeg ik gewoon een Temptation Willow mee.

Tot de volgende keer!

Net in Pijnacker geweest, leverde daar mijn twee bestelbonnen in, en kreeg te horen dat er nog een derde bon van mij in het systeem stond. Had deze bon niet geprint en was hem totaal vergeten :rolleyes:
Top dat ze dit daar aan hebben gegeven, anders had ik drie mooie cakes gemist waar ik waarschijnlijk zelf in januari achter zou zijn gekomen.

Goede service!! Zo hoort het

Ga morgen ochtend langs is pijnacker. Goed om te lezen dat alles daar goed verloopt. Moet zelf nog even kijken wat ik krijg als vervanger voor de Firestarter, zou de Insane Crown Bomber moeten krijgen maar die heb ik inmiddels al 2 keer staan. Geen reactie gehad op mail, telefonisch geen gehoor en PM hier ook niks.

Ik wil Vuurwerk Outlet bedanken voor alle mooie producten die ik heb aangeschaft, het was een mooi jaar om bij jullie te bestellen.. De service en acties die jullie bieden mogen velen een voorbeeld aan nemen. Tot volgend jaar!

Hehe ja systeem is wel makkelijk voor hen. Ik had nog een losse order voor 1 cake die in de mail voor morgen stond maar in het systeem was deze al op vandaag gezet dus alles in 1 keer kunnen meenemen.

Vandaag weer top geholpen in Haulerwijk, korte wachttijd en alles was aanwezig! Succes nog met de komende 2 verkoopdagen en tot de volgende keer :)

Vanmiddag naar Pijnacker geweest, goede service en binnen kwartiertje weer buiten. Ook ik kreeg de Temptation Willow gewoon mee :thumbup:

Top winkel, vandaag in Joure bestelling opgehaald. stond in 5 minuten weer buiten en de verkoper nam de tijd om samen de bestelling te controleren. Bij 2 andere winkels moest ik elk een half uur wachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan