[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was vanaf 3 uur eerder duurder als goedkoper, blue maroon 150 euro. Zelf frozen flames en gold salute meegenomen voor 95 veel te duur maar kon het niet laten
Ben ook nog even in haulerwijk geweest voor de bunkersale,weet niet wat daar de bedoeling van is.maar normaal verwacht je dan lagere prijzen,maar de prijzen waren niet zichtbaar veranderdt en hetzelfde als de 28e.
Dus ben maar weer vertrokken zonder iets te kopen(was ook niet veel keuze meer trouwens te zien aan de vitrine)

Ben ook nog even in haulerwijk geweest voor de bunkersale,weet niet wat daar de bedoeling van is.maar normaal verwacht je dan lagere prijzen,maar de prijzen waren niet zichtbaar veranderdt en hetzelfde als de 28e.
Dus ben maar weer vertrokken zonder iets te kopen(was ook niet veel keuze meer trouwens te zien aan de vitrine)

In Pijnacker kreeg je 25% kassa korting dus geen aangepaste prijzen op de artikelen maar pas bij het afrekenen

In Pijnacker kreeg je 25% kassa korting dus geen aangepaste prijzen op de artikelen maar pas bij het afrekenen
Maar dan zorg je toch dat dat zichtbaar is voor de klant,ik vul geen lijst in om pas bij de kassa te zien wat de korting is...maar moet wel zeggen dat ik ook niet gevraagd heb naar de korting...

Bedankt Haulerwijk! Woensdag op donderdag nacht om 00:30 mijn vuurwerk op kunnen halen! Helaas op de dag zelf toch nog afkeuringen.. Voor mij is alles perfect geregeld qua vervangers! Bedankt voor de top service

Bedankt voor de topacties en de topservice! Vorig jaar Assen, dit jaar Haulerwijk en komend jaar houd ik jullie zeker weer in de gaten!

Ik weet niet of iemand het al eerder heeft gezegd, maar ik ben echt uitermate tevreden met de mysterydeal #2 Crackle King! Wat een bak, en voor die prijs!

Ik ga nu sowieso meer mee doen met de mysterdeals (hopelijk blijven jullie dat doen!)

Wederom bedankt vuurwerkoutlet <3

Allereerst wens ik iedereen op dit forum een Gelukkig Nieuwjaar. Dat we ook dit jaar weer vuurwerk mogen aanschaffen. Heb al talloze malen gereageerd op nu.nl op de negatieve reacties van vele mensen die maar praten over de relletjes en vernielingen en dat vuurwerk daar de oorzaak van is. Ik walg daarvan. Als ik vervolgens meldt dat de media daar mede oorzaak van is, want je hoeft maar bv de NOS te openen en daar komt een riedel voorbij met negatieve gebeurtenissen, wordt mijn reactie niet geplaatst.

We hebben helaas pech gehad met 2 compounds. Ze hebben gewoon bij ons binnen gestaan en het regende niet toen we ze afstaken, maar toch is er maar 1 pot afgegaan van de salvo break down en de turbo display box deed het helemnaal niet, wat we ook probeerden. Van reservelont tot aan het openmaken. Beetje jammer. Weet niet of meer mensen daar last van hebben gehad, maar we waren meer tijd kwijt aan het steeds opnieuw proberen en openmaken, dan kijken naar vuurwerk.

Outlet bedankt! De mystery deals waren weer prima! Met name de Crackle king was wel een van de hoogtepunten. Verder mijn complimenten voor de goede organisatie bij het afhalen!

Pyro Outlet Joure bedankt voor de goede service en mooie producten. Alles perfect geregeld bij het afhalen. Tot volgend jaar!!!

Na van veel liefhebbers te horen gekregen dat het bij Hoakan flink misging in Pijnacker was ik benieuwd hoe de Outlet het daar ging doen. Maar met de ervaring van Patrick en de Outlet zelf had ik niet anders verwacht dat het daar gewoon goed zou gaan. Sterker nog, ik ben nog nooit zo snel weer buiten geweest bij een freakshop met een aardige klantenbestand. Het vuurwerk werd direct voor je gepakt en heb nog even een praatje gehouden. Super zaak en ik ben blij dat jullie voor ons Westerlingen wat dichterbij zitten :D Jullie hebben bij deze locatie een vaste klant erbij, tot het einde van het jaar weer!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan