Pantservuist84
VWC lid
Blue maroon stond vanochtend volgens mij nog voor 100 in Pijnacker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook nog even in haulerwijk geweest voor de bunkersale,weet niet wat daar de bedoeling van is.maar normaal verwacht je dan lagere prijzen,maar de prijzen waren niet zichtbaar veranderdt en hetzelfde als de 28e.Het was vanaf 3 uur eerder duurder als goedkoper, blue maroon 150 euro. Zelf frozen flames en gold salute meegenomen voor 95 veel te duur maar kon het niet laten
Ben ook nog even in haulerwijk geweest voor de bunkersale,weet niet wat daar de bedoeling van is.maar normaal verwacht je dan lagere prijzen,maar de prijzen waren niet zichtbaar veranderdt en hetzelfde als de 28e.
Dus ben maar weer vertrokken zonder iets te kopen(was ook niet veel keuze meer trouwens te zien aan de vitrine)
Maar dan zorg je toch dat dat zichtbaar is voor de klant,ik vul geen lijst in om pas bij de kassa te zien wat de korting is...maar moet wel zeggen dat ik ook niet gevraagd heb naar de korting...In Pijnacker kreeg je 25% kassa korting dus geen aangepaste prijzen op de artikelen maar pas bij het afrekenen
Maar dan zorg je toch dat dat zichtbaar is voor de klant,ik vul geen lijst in om pas bij de kassa te zien wat de korting is...maar moet wel zeggen dat ik ook niet gevraagd heb naar de korting...