[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond met m’n zoon bestelling opgehaald in Joure.
Liep lekker door met klanten en sfeer prima.
Moest even bij elkaar gezocht worden en intussen prettig gesprek met de eigenaar.
Uiteindelijk na kwartiertje met complete bestelling huiswaarts.

Vandaag mijn bestelling opgehaald in Haulerwijk, helaas na controle bleek ik 2 x the screem te missen helaas was deze uitverkocht en kreeg ik netjes mijn geld terug..verder nette afhandeling, tot in 2024.

Laatst bewerkt:
Deze middag zelf ook voor de eerste keer de service mogen ervaren in Pijnacker. 2 kleinere bestellingen 3x de return of the Phoenix en 1x de mysterdeal althans dat dacht ik, mysterdeal (crackle king) was helaas gesneuveld door de regen, na wat overleggen een goede vervanger mogen uitkiezen (exploding eagle) met een beetje bijbetalen.

Showroom was gezellig ingericht en het personeel was vlot en secuur, volgend jaar ga ik hier zeker een grotere bestelling plaatsen!

dankjewel

Grote bestelling in Pijnacker opgehaald. Alles werd netjes gecontroleerd. Helaas was de Crackle King van mystery deal 2 nat aangeleverd. Aangezien ze kwaliteit willen leveren is deze niet uitgeleverd en konden we of ons geld terugkrijgen of een andere compound uitzoeken. Daar hoefden we niet over na te denken. Uiteindelijk iets bijbetaald voor de salvo breakdown. Hopelijk is dat geen slechte keuze. Outlet, bedankt voor de goede service en vriendelijkheid. Ik sluit me aan bij alle complimenteuze berichten. Blij dat jullie naar Pijnacker gekomen zijn. Veel succes nog en een heel goed uiteinde! Volgend jaar zien jullie me weer op zeker. En begin dan iet eerder met de mystery deals :D

Deze middag zelf ook voor de eerste keer de service mogen ervaren in Pijnacker. 2 kleinere bestellingen 3x de return of the Phoenix en 1x de mysterdeal althans dat dacht ik, mysterdeal (crackle king) was helaas gesneuveld door de regen, na wat overleggen een goede vervanger mogen uitkiezen (exploding eagle) met een beetje bijbetalen.

Showroom was gezellig ingericht en het personeel was vlot en secuur, volgend jaar ga ik hier zeker een grotere bestelling plaatsen!

dankjewel

Balen van die crackle king. Ik kreeg hem vanochtend vroeg wel 2x mee in pijnacker en net nog gecontroleerd maar zijn gewoon droog gelukkig.

Bekijk bijlage 78822

Hoe lont je de paarse aan elkaar door?
Rara wie weet het..

Lastig te zien wat wat is hier. Ik zou niet paars op paars lonten (wsch reservelont op reservelont, je 2e box gaat dan omgekeerd). Dus het lont wat je hebt afgeplakt met schilderstape aansteken en de onderste rij omkeren (paars van de bovenste aan oranje van de onderste. Als je wilt dat ze lekker doorlopen moet je lonten iets verder vrij maken langs de cakes.

Vandaag in Haulerwijk en Joure perfect en vlot geregeld. Omdat ik helaas een week geleden mijn achillespees heb gescheurd en ik derhalve op krukken loop waren de heren in Joure niet te beroerd om de compounds te ontkooien. Top, bedankt en tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Lastig te zien wat wat is hier. Ik zou niet paars op paars lonten (wsch reservelont op reservelont, je 2e box gaat dan omgekeerd). Dus het lont wat je hebt afgeplakt met schilderstape aansteken en de onderste rij omkeren (paars van de bovenste aan oranje van de onderste. Als je wilt dat ze lekker doorlopen moet je lonten iets verder vrij maken langs de cakes.

Paars boven is 2 en paars beneden is 1. We hebben hier in de chat ook lang over gepraat maar niks logisch gevonden. Behalve dan lont volledig vrij snijden van beide cakes aan de linkerkant en die verbinden.

Paars boven is 2 en paars beneden is 1. We hebben hier in de chat ook lang over gepraat maar niks logisch gevonden. Behalve dan lont volledig vrij snijden van beide cakes aan de linkerkant en die verbinden.
Ja natuurlijk is dat de manier. Label tot onderaan opensnijden waar lont tube in gaat, heb je zo 20cm lont x2 dat je prima kunt koppelen. Is dé manier om boxen mooi en vrij van overslag door te lonten

Vandaag in Pijnacker geweest. Vriendelijke mensen! Was lekker rustig. Order stond meteen ready na bevestigen van ordernummer. Helaas was de crack attack niet op tijd binnen. Altijd al een andere doos willen hebben, dus voor een betaling erboven op, een andere mooie doos meegenomen. Bedankt voor de snelle service. Hoop volgend jaar weer bij jullie (en dit keer voor veel meer) te kunnen shoppen

Grote bestelling in Pijnacker opgehaald. Alles werd netjes gecontroleerd. Helaas was de Crackle King van mystery deal 2 nat aangeleverd. Aangezien ze kwaliteit willen leveren is deze niet uitgeleverd en konden we of ons geld terugkrijgen of een andere compound uitzoeken. Daar hoefden we niet over na te denken. Uiteindelijk iets bijbetaald voor de salvo breakdown. Hopelijk is dat geen slechte keuze. Outlet, bedankt voor de goede service en vriendelijkheid. Ik sluit me aan bij alle complimenteuze berichten. Blij dat jullie naar Pijnacker gekomen zijn. Veel succes nog en een heel goed uiteinde! Volgend jaar zien jullie me weer op zeker. En begin dan iet eerder met de mystery deals :D

bij mij was die ook nat.. maar wel gewoon meegekregen.. alleen de doos was een beetje nat..

Vandaag ook mijn bestelling in Haulerwijk opgehaald. Printerissues zorgden in mijn geval helaas voor een langere wachttijd (kon daardoor nog wel even met Butcher praten) en er misten wat kleinigheden. Daar werd ik ruimhartig voor gecompenseerd.
Bedankt weer!

Dit jaar alweer voor m’n 10e jaar in Groningen. Mooi om weer wat bekenden te zien en te spreken. Blijft mooi, onze hobby. Op naar nog twee mooie verkoopdagen en ik gun iedereen topweer en een geweldig O&N. Wie weet nog tot ziens!

VuurwerkOutlet was nieuw voor mij, blij met de locatie in Pijnacker
Vanochtend geweest, top service! Alle producten (+ aantal vervangingen) netjes ontvangen.
Kom hier volgend jaar zeker terug, succes verder met de verkoop!

Ga morgen ochtend langs is pijnacker. Goed om te lezen dat alles daar goed verloopt. Moet zelf nog even kijken wat ik krijg als vervanger voor de Firestarter, zou de Insane Crown Bomber moeten krijgen maar die heb ik inmiddels al 2 keer staan. Geen reactie gehad op mail, telefonisch geen gehoor en PM hier ook niks.

Was super geregeld. Even boven bestelling aanmelden. Dat is wel even wennen want vorige gebruikers van het pand deden dat niet. Werkt overigens prima want je komt beneden en ze komen al met je spullen aan.

Boven nog even met iemand gekeken voor een vervanger voor de Insane Crown Bomber maar tot de conclusie gekomen dat geld terug beter was. Weer 110 euro beschikbaar voor volgend jaar. En die gaat 100% zeker richting vuurwerkoutlet pijnacker. Bedankt en tot volgend jaar!

Ook in Pijnacker geweest. Auto geparkeerd en toen schoten er toch wat vlekken in mijn nek, de herinnering van een paar jaar geleden kwam terug. Gelukkig nergens voor nodig, zat binnen 10 minuten met bestelling en al weer in de auto, op naar de volgende. Alles top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan