Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze middag zelf ook voor de eerste keer de service mogen ervaren in Pijnacker. 2 kleinere bestellingen 3x de return of the Phoenix en 1x de mysterdeal althans dat dacht ik, mysterdeal (crackle king) was helaas gesneuveld door de regen, na wat overleggen een goede vervanger mogen uitkiezen (exploding eagle) met een beetje bijbetalen.
Showroom was gezellig ingericht en het personeel was vlot en secuur, volgend jaar ga ik hier zeker een grotere bestelling plaatsen!
dankjewel
Lastig te zien wat wat is hier. Ik zou niet paars op paars lonten (wsch reservelont op reservelont, je 2e box gaat dan omgekeerd). Dus het lont wat je hebt afgeplakt met schilderstape aansteken en de onderste rij omkeren (paars van de bovenste aan oranje van de onderste. Als je wilt dat ze lekker doorlopen moet je lonten iets verder vrij maken langs de cakes.
Ja natuurlijk is dat de manier. Label tot onderaan opensnijden waar lont tube in gaat, heb je zo 20cm lont x2 dat je prima kunt koppelen. Is dé manier om boxen mooi en vrij van overslag door te lontenPaars boven is 2 en paars beneden is 1. We hebben hier in de chat ook lang over gepraat maar niks logisch gevonden. Behalve dan lont volledig vrij snijden van beide cakes aan de linkerkant en die verbinden.
Grote bestelling in Pijnacker opgehaald. Alles werd netjes gecontroleerd. Helaas was de Crackle King van mystery deal 2 nat aangeleverd. Aangezien ze kwaliteit willen leveren is deze niet uitgeleverd en konden we of ons geld terugkrijgen of een andere compound uitzoeken. Daar hoefden we niet over na te denken. Uiteindelijk iets bijbetaald voor de salvo breakdown. Hopelijk is dat geen slechte keuze. Outlet, bedankt voor de goede service en vriendelijkheid. Ik sluit me aan bij alle complimenteuze berichten. Blij dat jullie naar Pijnacker gekomen zijn. Veel succes nog en een heel goed uiteinde! Volgend jaar zien jullie me weer op zeker. En begin dan iet eerder met de mystery deals
Ja natuurlijk is dat de manier. Label tot onderaan opensnijden waar lont tube in gaat, heb je zo 20cm lont x2 dat je prima kunt koppelen. Is dé manier om boxen mooi en vrij van overslag door te lonten
Ga morgen ochtend langs is pijnacker. Goed om te lezen dat alles daar goed verloopt. Moet zelf nog even kijken wat ik krijg als vervanger voor de Firestarter, zou de Insane Crown Bomber moeten krijgen maar die heb ik inmiddels al 2 keer staan. Geen reactie gehad op mail, telefonisch geen gehoor en PM hier ook niks.