[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omlabeling van lucky nr 19 begreep ik. Deze 30mm cakes waren 99 euro waarbij je nog een cake erbij kreeg. Omdat de deal tot de 24e zou gelden had ik nog even gewacht, achteraf niet moeten doen.

Omlabeling van lucky nr 19 begreep ik. Deze 30mm cakes waren 99 euro waarbij je nog een cake erbij kreeg. Omdat de deal tot de 24e zou gelden had ik nog even gewacht, achteraf niet moeten doen.

Ja, die gedachte had ik ook.. helaas. Maargoed, niets te klagen aan andere mooie aanbiedingen dit jaar.

Is de crackling explotion twee voor 12,50 of gaat het om 1 stuk? Op de afbeelding zie ik twee namelijk.

Correctie. Wij hebben net bericht ontvangen van Rubro dat deze niet meer per twee, maar slechts per stuk worden geleverd. Met adviesprijs 9,99 per stuk en kartoninhoud van 24/1

Ik zal dit vanavond of morgen overal aanpassen

Laatst bewerkt:
Correctie. Wij hebben net bericht ontvangen van Rubro dat deze niet meer per twee, maar slechts per stuk worden geleverd. Met adviesprijs 9,99 per stuk en kartoninhoud van 24/1

Ik zal dit vanavond of morgen overal aanpassen
En degene die deze al in bestelling hebben staan dan?
Ik heb deze namelijk 2x besteld in juli voor 11e per set,maar ben ervan uit gegaan dat je dus 2 stuks kreeg voor 11e....

Kom maar op met die mooie acties zo dat ik mijn latste budget goed kan besteden ������

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan