[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestellen doe ik niet meer, mijn budget is inmiddels echt op haha. Wel hoop ik vanavond gezellig even langs te kunnen komen in Haulerwijk :)

De 1.2 200shots, stealth zone en de lucky demons besteld.
De tactical mind had ik ook nog graag meegenomen, maar omdat ik geen Rabo scanner had meegenomen naar het werk heb ik thuis pas besteld en was die helaas al weg.

Ik vond die 200 shots te dik voor woorden om te laten staan dus heb tijdens mijn scheikunde practicum dit bakbeest snel besteld om kans op misloop te voorkomen

Ik vraag het toch nog even voor de zekerheid, is het nog mogelijk om naar Haulerwijk te komen voor o.a. een kijkje in de bunkers? Lees nergens een vaste eindtijd maar wil niet voor niks komen haha.

De 1.2 200shots, stealth zone en de lucky demons besteld.
De tactical mind had ik ook nog graag meegenomen, maar omdat ik geen Rabo scanner had meegenomen naar het werk heb ik thuis pas besteld en was die helaas al weg.

Tactical mind in de pocket. Zit te twijfelen om die Lucky demons nog mee te nemen.. Zou dit echt wat zijn en dit kan toch bijna niet 20mm zijn voor dit geld?

Was inderdaad een supergezellige avond, erg gaaf om ook een tour door de bunkers te hebben mogen maken! En heel leuk om met het team gepraat te hebben. Bedankt Outlet en tot de 28e :D

Hele leuke freakavond gehad, bedankt voor de rondleiding door de bunkers! Daarnaast nog een paar leuke deals gescoord.

Top dat jullie deze avond weer hebben georganiseerd! Gezien de drukte zelf maar heel kort binnen geweest.

Wel mooi om te zien hoe het leeft bij de freaks die er waren :)

Ik heb redelijk wat besteld bij Outlet tegen mooie prijzen waarvoor dank, maar een dag na black Friday en de prijzen op de sites zijn behoorlijk verhoogd. Een Pyroshow Golden willow mine with blue pearl met een duur van nog geen 17 seconden staat nu voor 90 euro! Zo zijn ook alle compounds verhoogd. Heeft dit te maken met de inkoopprijzen vanuit de leverancier?

Ik heb redelijk wat besteld bij Outlet tegen mooie prijzen waarvoor dank, maar een dag na black Friday en de prijzen op de sites zijn behoorlijk verhoogd. Een Pyroshow Golden willow mine with blue pearl met een duur van nog geen 17 seconden staat nu voor 90 euro! Zo zijn ook alle compounds verhoogd. Heeft dit te maken met de inkoopprijzen vanuit de leverancier?
De voorverkoop prijzen zijn nu in gegaan. Het is tenslotte bijna december. Verder is hier over gecommuniceerd dat de prijzen zouden stijgen na BF.

Zie het als een steuntje in de rug om niet meer te bestellen :D

Overigens mag je er nu onderhand toch wel vanuit gaan dat de gemiddelde liefhebber z’n collectie compleet heeft.

Zie het als een steuntje in de rug om niet meer te bestellen :D

Overigens mag je er nu onderhand toch wel vanuit gaan dat de gemiddelde liefhebber z’n collectie compleet heeft.

Check, compleet en anders met deze prijzen maak je hem gewoon compleet :thumbsup:
Als je de freakprijzen gezien hebt hoef je nu niks meer..

Weet iemand of die 1.2 200 shots met kooi is?
Zie niemand die vraag stellen terwijl iedereen gek is op kooien? Haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan