[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vuurwerk Outlet

Volgens mij is er iets fout gegaan met de beschrijving van de Color Star Blaster op de Joure website.

Viel mij op dat Haulerwijk een filmpje had en Joure niet. Zo te zien staat een deel van de videolink in de beschrijving! :)
Bedankt, ik heb het aangepast

Ik moet mijzelf ook even rectificeren:

De winkelaanbiedingen op Back Friday kunnen WEL afgehaald worden in andere winkels.
Ze zijn alleen niet online, maar alleen in Haulerwijk op Black Friday in de winkel te bestellen.
Afhalen mag dus in elke andere winkel.

Extra redenen om volgende week langs te komen dus!

De deals moeten met 580 kilometer en 6 uur reistijd dan wel heel goed zijn ;)

Nee, voor mij geen optie. Even ter verduidelijking, naast de winkelacties in Haulerwijk komen er dus ook nog wel gewoon online deals?

Trouwens, is de mega big 19 in Pijnacker niet meer te bestellen?

Zijn die outlet boxen trouwens hetzelfde als die wat vuurwerk pap aanbied?
Zijn niet precies gelijk qua aantal schoten maar zit er heel dichtbij,en de afbeeldingen ook.
En zij hebben filmpjes...

Ik heb het trouwens over die 20mm boxjes...
Jammer dat hier niet op gereageerd is door outlet...na wat zoeken blijkt dat de filmpjes van de 20mm boxen al op youtube staan,waarom dan niet op de site?

Jammer dat hier niet op gereageerd is door outlet...na wat zoeken blijkt dat de filmpjes van de 20mm boxen al op youtube staan,waarom dan niet op de site?

Sorry, ik denk dat we deze gemist hebben. Nee dat moeten andere boxen zijn. Afgelopen week zijn de filmpjes binnen gekomen. We zullen het dit weekend overal nog plaatsen. Zoals je wellicht gezien hebt zijn sommige filmpjes incompleet en we zijn anno 2023 ook iets betere kwaliteit gewend, maar voor nu moeten we het hiermee doen.

Ik moet helaas zeggen dat ik die nieuwe boxen erg vind tegenvallen. Ze lijken allemaal op elkaar en zit geen opbouw of iets in. Wellicht komt dat omdat de film nog incompleet zijn?

Sorry, ik denk dat we deze gemist hebben. Nee dat moeten andere boxen zijn. Afgelopen week zijn de filmpjes binnen gekomen. We zullen het dit weekend overal nog plaatsen. Zoals je wellicht gezien hebt zijn sommige filmpjes incompleet en we zijn anno 2023 ook iets betere kwaliteit gewend, maar voor nu moeten we het hiermee doen.
Dus dit klopt niet?is van een week geleden,maar als dit niet het goeie filmpje is dan wacht ik nog even...
https://www.bing.com/videos/rivervi...ADC0DAB835FF34274558ADC0DAB835FF342&FORM=VIRE

En deze van 2 dagen geleden:

https://www.bing.com/videos/rivervi...E1DC165DE3AAEB5B8E96E1DC165DE3AA&&FORM=VRDGAR

Maar goed ik wacht het nog wel even af,maar zijn door jullie zelf geplaatst zo te zien toch?

@ vuurwerk outlet Vierhuizen
de lucky 40 heeft in Vierhuizen zelfs 50mm tubes..

denk een over enthousiaste pyro.

25mm is het denk ik.

Ik moet helaas zeggen dat ik die nieuwe boxen erg vind tegenvallen. Ze lijken allemaal op elkaar en zit geen opbouw of iets in. Wellicht komt dat omdat de film nog incompleet zijn?

De filmpjes staan er nu bij in Pijnacker, maar ik kan me door de filmpjes niet laten overhalen een dergelijke box te kopen. Of het moet een met een goede aanbieding gaan. Goed bedoeld maar ik sluit me aan bij mijn medefreak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan