[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha ik was dus niet de enige die een transbomber wilde bestellen. Gisteren avond lijstje gemaakt en net besteld maar uiteindelijk maar voor de 1.2 freestyle madness gegaan omdat de transbomber er niet meer was.

Die denken vast na de chaos van vorig jaar, meer marge en minder klanten is evenveel verdienen maar een stuk minder gezeik.

Die denken vast na de chaos van vorig jaar, meer marge en minder klanten is evenveel verdienen maar een stuk minder gezeik.
Ja, dat was een ramp. Ik ben benieuwd hoe Vuurwerk Outlet het in Pijnacker doet. Haokan heeft in het verleden daar ook wel flinke problemen gehad een aantal keren.

Ben ook benieuwd wanneer de nieuwe aanbiedingen online staan. Ik hoop dit weekend ivm de hogere prijzen aankomende week. Weet iemand meer?

Ik denk dat de weekaanbieding is dat je nog één weekend freaky freakfreakprijzen hebt. Volgende week vast nwe extra acties.

"Ja, dat was een ramp. Ik ben benieuwd hoe Vuurwerk Outlet het in Pijnacker doet. Haokan heeft in het verleden daar ook wel flinke problemen gehad een aantal keren."

Klopt. Zowel bij Haokan geweest in de afgelopen jaren als bij de Driesprong. Bij de laatste vergeleken was Haokan nog wel OK, maar afgelopen jaar stond ik zo'n 3 uur in de rij om mijn spullen op te halen. En dan sta je op het einde opgekropt te wachten totdat iemand je naam roept. En dat terwijl niemand je doorlaat als je achterin staat. Dit jaar Vuurwerk-Outlet. Hopen dat het hier stukken beter verloopt.

Aanstaande vrijdag hebben weer de weekacties als vanouds. Dit weekend stond inderdaad in het teken van laatste dagen freakprijzen en een mysterydeal. En eind deze maand natuurlijk Halloween deals

Ik doe nog wel een paar realistische gokjes aan de hand van adviesprijzen voor de mystery box :cool::
1'' Ultimate design, Katan edition 1 of 2, Willow wave, Mojo wonder, Full assault, The notorious, Incognito, Supremo, The escape room

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan