[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke box, wou die van strike kopen wat volgens mij dezelfde is maar besloten niet te doen. Zocht nog een crackling bakje dus komt goed uit! Thnx!

Ja is dezelfde.

Ik heb nu edition 4 crack salute, transbomber en crackle king dus crackling kom ik niet meer tekort

Zat te twijfelen omdat ik nog een blokje voor 12 uur wilde en een finale blokje. Omdat Vuurwerk outlet altijd top blokjes heeft als mystery toch gewaagd (want ik kon niet kiezen / vind alles vrij prijzig) en zie hier, de mooie finale! Super bedankt Outlet!

Mooi toch dat smaken verschillen, ik heb deze mystery overgeslagen en in mijn geval dus goed gegokt heb. Ik ben namelijk geen crackling fan.Een beetje crackling prima, maar dit vind ik te eentonig. Evengoed veel plezier aan iedereen die blij zijn met deze bak!

Jammer outlet dat jullie buitengesloten zijn van de magnum actie!

Wij zijn niet buitengesloten,maar hebben samen in overleg met Magnum (Broekhoff) besloten om niet deel te nemen aan de webshop.
Wij hebben gewoonweg niet de ruimte en opslagcapaciteit om alles van magnum op te nemen in ons assortiment.

We hebben genoeg ander moois, en ook wel het 1 en ander van magnum op de normale site. De grote blokken zijn al goed vertegenwoordigd in de bunkers. Maar er is nog ruimte voor meer. Wat de komende periode allemaal binnen gaat komen.

IMG20231020120147.jpg

Deze week in de aanbieding de Criminal Pitstop onder andere te zien op de foto.

€ 449,99

€ 275,00

Lesli Fireworks

IMG20231020120512.jpg

IMG20231020120208.jpg

IMG20231020120444.jpg

IMG20231020120236.jpg

IMG20231020120755.jpg

IMG20231020120728.jpg

Wil je zelf ook eens in de bunkers kijken kom dan langs op 24 november. Met Black Friday is daar de gelegenheid voor. Tevens komen we deze dag met spetterende aanbiedingen en kun je gezellig onder het genot van een hapje en drankje kletsen met andere liefhebbers.

Zien we jullie dan!!

Team Haulerwijk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan