[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
1.2 Total event box en spinnerz to colorz, templar box en 1.0 final gold zou ik wel graag weer kunnen bestellen

Werd er trouwens nou een datum genoemd waarbij de prijzen van alle outlet vestigingen gingen stijgen? Vraag het voor iemand anders die nog wilt bestellen (ik zweer dat ik het niet ben)

Deze maar ff weer naar boven trekken dan

Wat staat er nu verder nog te wachten:
Wij sluiten onze freakactie 15 oktober. De prijzen zullen van sommige producten dan wat omhoog gaan. We blijven natuurlijk wel weekacties maken. De volgende verkoopperiode zal duren tot en met 24 november BLACK FRIDAY deze dag zal weer in het teken staan van verschillende aanbiedingen waar je U tegen zegt. Ook hebben wij dan weer onze gebruikelijke Freakavond, je bent dan weer welkom om onder het genot van een hapje en drankje te praten met mede liefhebbers van onze hobby. Ook mag je natuurlijk weer een kijkje nemen in de bunkers.

De importeurs verwachten dan je video's van de producten eind oktober allemaal beschikbaar zijn, zodra wij deze hebben dan zullen wij ze uiteraard gaan toevoegen.

De komende weken zullen wij weer mystery deals er inzetten, en gaan wij de andere shops open gooien.

Voor nu genoeg informatie

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet

Zie daar in Haulerwijk een compound staan "Lucky beast 704 shots. Benieuwd naar het filmpje. Wel 20mm maar zo'n doos op straat is net wat.

Nu hopen op een ander merk dan magnum om mijn collectie iets af te wisselen :D

Kom maar door met de nieuwe weekacties!

Laatst bewerkt:
Even een kleine persoonlijke top.
Zondag wordt alles een stukje duurder
Ook zie je dat steeds meer dingen uitverkocht raken, we hebben allemaal zin in de 31ste :)

Indien je wat op je lijst hebt staan stop dan met twijfelen en bestel het gewoon.
Aankomende weken ga je balen dat het duurder is of uitverkocht.

Dit jaar helaas ook al wat pareltjes gemist en daar heb ik spijt van.

Even een kleine persoonlijke top.
Zondag wordt alles een stukje duurder
Ook zie je dat steeds meer dingen uitverkocht raken, we hebben allemaal zin in de 31ste :)

Indien je wat op je lijst hebt staan stop dan met twijfelen en bestel het gewoon.
Aankomende weken ga je balen dat het duurder is of uitverkocht.

Dit jaar helaas ook al wat pareltjes gemist en daar heb ik spijt van.

Haha, jaja, dank voor het steuntje in de rug:bonk:

Waar normaalgesproken de freakprijzen per 1 oktober eindigen, hebben we het dit jaar iets opgerekt. Maar dit weekend wordt het echt de LAATSTE KANS!

Vanaf maandag gaan de actie voorverkoop prijzen in. Dat betekent dat de meeste artikelen iets in prijs gaan stijgen. De weekacties zullen blijven, maar dit weekend is je kans om de collectie compleet te maken.

Daar bovenop hebben we dit weekend een nieuwe mysterydeal!
De mysterydeal is te bestellen tot zondag 22:00 uur en wordt daarna bekendgemaakt. Je vindt de mysterydeal onder de weekacties.

Deze acties zijn geldig in Groningen, Haulerwijk, Joure en Pijnacker.

c7b13e2_w1200_okt220231.png
f097633_w1200_okt220232.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan