[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woah, gave box! Waar toveren jullie die nou weer vandaan, naar mijn weten zijn die al jaren nergens (ook niet bij jullie...) te koop!

Dat is een mooie box voor een strakke prijs.
Ik durfte het zelf niet aan dacht evt. De king 196sjots te kopen die is voor mij nog geen 10-tje waard :-)

Oh das grappig, die heb ik nog nooit gehad en is dikke uitloop, leuke verrassing dus, dank Vwoutlet :thumbup:
Fluiters d'r bij en ik heb een mooie opening :droolthum Kan/kunnen, komt/komen er nog Geisterblitz of RotP ofzo naar Groningen? Beetje karig qua schreeuwlelijkerds daar, alleen van die pieuwpieuw dingetjes :D

Bedankt outlet voor het mogelijk maken van dit soort deals met dit soort pareltjes!
Ik ga zeker de andere mystery deals ook kopen, hopen dat dit ook toppertjes zijn!

Zo dan, de red maroon in 2023 nog ergens te koop, en dat voor dat bedrag. Jaloers op de mensen die hem hebben gekocht, wat een prachtbak!

Ik heb nu via pm en mail mijn gegevens door gegeven maar tot op heden nog steeds geen bevestiging mogen ontvangen..

Kan ook even drukte zijn bij hun andere bedrijf ivm het het buiten seizoen. Outlet kennende komt dit vast goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan