[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan jammer genoeg de show niet bij wonen ivm een tripje naar de zon. Hopelijk gaat er iemand met camera een kijkje nemen!

Vanavond zullen wij in samenwerking met Caffero de vuurwerkshow schieten.
De show zal vanaf het jaarbeurs terrein in Roden geschoten worden. We zullen de show gaan ontsteken wanneer het donker is. Dit zal ongeveer om 22:30 wezen. 505BD79C-87DF-497D-89C8-118DA3CA2315.jpg even een voorproefje wat er in de show zit.

Topshowtje neergezet hoor! Ideale weersomstandigheden ook. Weer veel bekende producten in actie mogen zien, dan kriebelt het wel weer hoor, net als mijn trommelvliezen bij de finale, kippenvel!:cool:

Complimenten voor de fantastische show gisteren! Veel mooie effecten gezien die ik nog niet eerder live had gezien. En een bizar gave finale, hoeveel The Scream cakes waren dat wel niet?

Complimenten voor de fantastische show gisteren! Veel mooie effecten gezien die ik nog niet eerder live had gezien. En een bizar gave finale, hoeveel The Scream cakes waren dat wel niet?

Inderdaad, kunnen jullie opsommen hoe de finale was vanaf de crackling cakes? Erg dik!!

Die crackling mine + salute is de crackling thunderstorm van eurostar.

Voor de rest zag ik op foto’s ROTP en wicked whistle.

In de finale:

- 5X Return of the Phoenix (dubbel ontstoken)
- 10X Return of the Phoenix (dubbel ontstoken)
- 10X The scream
- 15x Crackling Thunderstorm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan