[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mysteriebox net besteld. Maar deze keer geen orderbevestiging ontvangen en deze en mijn eerdere bestellingen zijn nog steeds niet te vinden in mijn account...

Black Caiman, Cannonade of Transbomber. Alledrie zouden top zijn voor die prijs, maar ik heb al iets als alledrie dus ik wacht volgende acties af :D

Mysteriebox net besteld. Maar deze keer geen orderbevestiging ontvangen en deze en mijn eerdere bestellingen zijn nog steeds niet te vinden in mijn account...

Bij mij wel in me account, maar ook geen mailbevestiging (nog). @Vuurwerk Outlet, pbtje sturen?

Door deze actie ook mijn eerste bestelling gedaan van dit jaar :D,

Heb trouwens ook geen bevestiging gekregen in de mail. (Hij staat wel in mijn account)

Ik heb ook de actie mee gepakt, altijd leuk die mysterie deals. En zoals een aantal andere ook geen mail ontvangen, en wel in het account terug te vinden. Bedankt voor de actie, ben heel benieuwd.

Momenteel is er weer een grote storing in het systeem waardoor er geen orderbevestigingen verstuurd worden naar de Microsoft mail adressen. Ze zijn er mee bezig om dit op te lossen. Tot die tijd kun je gewoon een mailtje sturen, sturen wij de bevestiging via de gewone mail.

Momenteel is er weer een grote storing in het systeem waardoor er geen orderbevestigingen verstuurd worden naar de Microsoft mail adressen. Ze zijn er mee bezig om dit op te lossen. Tot die tijd kun je gewoon een mailtje sturen, sturen wij de bevestiging via de gewone mail.

Ter info; de wachtwoordresetter werkt ook niet.

Nu even op het email adres van mijn vrouw besteld :).

Toch ook maar besteld :D ruggengraat van een inktvis :holland: plus paar fonteintjes. Wel bevestigingsmail :thumbup: (maar ik gebruik ook geen google/microsoft mail)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan