[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste keer bestelling hier. Top dat ze in pijnacker winkel hebben geopend.
Bestelling gedaan maar geen bevestiging gehad (order staat wel in mijn account) geen reactie op email gehad ook. Hoe werkt dat normaliter hier met bestelbevestigingen?

Bestelling gedaan maar geen bevestiging gehad (order staat wel in mijn account) geen reactie op email gehad ook. Hoe werkt dat normaliter hier met bestelbevestigingen?

Kijk even in de spam, daar staan ze bij mij altijd in.
Normaal krijg je gewoon bevestiging.

Bij mijn order duurde het ook een paar dagen voordat ik m'n bevestiging via de mail kreeg. Had een mail gestuurd en kreeg uiteindelijk wel gewoon m'n bevestiging binnen. Wat eerder in het topic is gemeld is dat je het beste via info@ contact op kan nemen.

Zo, de buit is binnen :D weer super geregeld allemaal, gezellig om bekende koppies weer ff te zien en te spreken :) Ontzettend bedankt weer en hopelijk gewoon weer tot volgend jaar :thumbsup:

Hier ook alles opgehaald in Joure, lekker bakkie koffie en weer door. Goed geregeld allemaal. Succes met de komende dagen en tot volgend jaar !

Vandaag Pijnacker geweest, top geregeld en vriendelijke geholpen. Hier ook binnen het halfuur weer op weg naar huis. Bedankt vuurwerkoutlet Pijnacker, tot volgend jaar:handsup:

Ging snel, ontspannen sfeer. Helaas was de crackle king (mystery deal) op. Erg jammer. Mocht een vervanger uitkiezen + een beetje. Netjes, maar toch geld teruggevraagd. Dat geld brengen we volgend jaar er wel weer heen.

Nog nooit zo rustig gezien op die locatie in Pijnacker, eigenlijk ook niet bij de voorganger(s) maar was nu met een kwartiertje weer onderweg terug. 1 product was nog in levering dus die halen we straks gewoon ff op, dan zal het ook prima gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan