[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom kom je hier nu pas mee of heb je hun al eerder op een andere manier benadert? Nu lijkt het net als of je het niet echt belangrijk hebt gevonden ?

Was eerder niet actief op het forum, althans kon niks posten.
Ze hebben af en toe weer mooie aanbiedingen, welke ik overweeg te bestellen. Ik wilde graag vooraf even wederhoor om te kijken of anderen dezelfde ervaring hadden met deze specifieke winkel.

Ik heb vorig jaar die maat terug gestuurd naar de winkel en ik kreeg keurig mijn geld terug, maar daarmee mistten we wel een deel van ons bestelde vuurwerk die avond.

Ze hebben af en toe weer mooie aanbiedingen, welke ik overweeg te bestellen. Ik wilde graag vooraf even wederhoor om te kijken of anderen dezelfde ervaring hadden met deze specifieke winkel.

Ik heb vorig jaar die maat terug gestuurd naar de winkel en ik kreeg keurig mijn geld terug, maar daarmee mistten we wel een deel van ons bestelde vuurwerk die avond.

Volgens mij maak je je te druk om Outlet. Tijdens de afhaaldagen had je ook zelf in overleg met de winkel kunnen treden in plaats van bijna een jaar later je ontevredenheid hier te posten. Volgens mij was je dan tot een prima oplossing gekomen. Ervaringen zijn gewoon positief. En vervangers kan de beste winkel mee te maken krijgen. Bij Outlet lossen ze het gewoon netjes op!

Het feit dat we alweer op de 57e pagina zijn beland geeft al wel aan dat Vuurwerk Outlet in een behoefte voorziet. Dat zegt volgens mij al genoeg.

Ja, het is absoluut geen winkel om je druk over te maken. Fijn dat goeie email adres nu duidelijk is, komt altijd antwoord en ook in de winkels is er altijd prima te overleggen. Liefhebbers voor liefhebbers, en dat merk je.

Gewoon lekker zelf ophalen en eventueel oplossen.

Ik kan alleen maar positief zijn over Outlet. Top vuurwerkwinkel, fantastische prijzen en service. Ze komen altijd met een goeie oplossing.

Laten we het weer gewoon over vuurwerk hebben :).

Misschien nog wat ongevraagde suggesties voor weekaanbiedingen/black friday?

Frozen Flames - Firework specials
Dream chaser - Firework specials
30mm compounds van outlet zelf

Edit: Een dikke mystery deal is ook welkom trouwens! ��

Laatst bewerkt:
Zodra wij de filmpjes hebben, laten we het jullie weten.
Zijn die outlet boxen trouwens hetzelfde als die wat vuurwerk pap aanbied?
Zijn niet precies gelijk qua aantal schoten maar zit er heel dichtbij,en de afbeeldingen ook.
En zij hebben filmpjes...

Ik heb het trouwens over die 20mm boxjes...

Laatst bewerkt:
Laten we het weer gewoon over vuurwerk hebben :).

Misschien nog wat ongevraagde suggesties voor weekaanbiedingen/black friday?

Frozen Flames - Firework specials
Dream chaser - Firework specials
30mm compounds van outlet zelf

Edit: Een dikke mystery deal is ook welkom trouwens! ��

Als de filmpjes er zijn en de compounds op black friday langs komen grote kans dat ze besteld worden 😊 ik ben voor!

Vorig jaar de WCKD Heroes bij jullie besteld. Ruim op tijd, betaald dus dan ga ik er vanuit dat dit ook gereserveerd klaar ligt voor mij.
Zelf was ik niet in de gelegenheid om de doos op te halen, dus een vriend gestuurd met mijn orderbevestiging.
Hem werd verteld dat de Heroes uitverkocht waren (hoezo? Dit lag toch gereserveerd?) en hem werd een alternatieve doos in handen gedrukt. Als ik me niet vergis was het de Six Box van Evolution, batch 2019. Naar mijn mening een veel mindere box, begrijp ook niet hoe dit kan wanneer ik iets ruim vooruit al besteld heb.

Kan ik er van op aan dat Vuurwerkoutlet dit jaar wel het daadwerkelijk bestelde item achteruit legt?

Vervelend om te horen dat je iets niet geleverd hebt gekregen.

Om kort antwoord te geven op je vraag: Ja natuurlijk ligt hetgeen jij besteld hebt voor jou gereserveerd. Daarom werken wij ook niet meer met pick-up point van importeurs, omdat juist daar veel mis gaat. Toch kunnen er in de hectiek wel eens dingen mis gaan. We doen ons best dat te voorkomen en mocht er toch iets mis gaan, dan lossen we dat altijd netjes op.

Ik zou je ook altijd willen adviseren om zelf je order af te halen en mocht er iets zijn met je order, dat direct te melden.

Maar bottomline: Ja, wat op onze webshops staat is al fysiek aanwezig of is door de importeur gegarandeerd onderweg naar onze bunkers. Dus afgezien van een enkele mislevering of fout bij uitleveren krijg je altijd wat je besteld. 99,9% zeker.

Wat was het een avondje gisteren. Jullie zaten duidelijk te wachten tot dat wij de winkel in Pijnacker online opende. Door dat er gelijk in het begin er zoveel orders zijn binnen gekomen waren wij gelijk op de zwarte lijst gezet bij de mail server waardoor de Office mail accounts geen mail bevestiging hebben gekregen. Dit is ondertussen weer opgelost. Voor diegene die geen mail hebben gekregen stuur even een berichtje via vuurwerk crew of mail dan verstuur ik deze alsnog.

Wat staat er nu verder nog te wachten:
Wij sluiten onze freakactie 15 oktober. De prijzen zullen van sommige producten dan wat omhoog gaan. We blijven natuurlijk wel weekacties maken. De volgende verkoopperiode zal duren tot en met 24 november BLACK FRIDAY deze dag zal weer in het teken staan van verschillende aanbiedingen waar je U tegen zegt. Ook hebben wij dan weer onze gebruikelijke Freakavond, je bent dan weer welkom om onder het genot van een hapje en drankje te praten met mede liefhebbers van onze hobby. Ook mag je natuurlijk weer een kijkje nemen in de bunkers.

De importeurs verwachten dan je video's van de producten eind oktober allemaal beschikbaar zijn, zodra wij deze hebben dan zullen wij ze uiteraard gaan toevoegen.

De komende weken zullen wij weer mystery deals er inzetten, en gaan wij de andere shops open gooien.

Voor nu genoeg informatie

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet
Hebben jullie ook een inlooptijd ?

zie "Lucky Fountain" op de site staan, lijkt mij sterk op de Nobility, wel een nette prijs er voor...

Als je bij de freakavond in Haulerwijk een product aanschaft is het dan ook mogelijk deze met de afhaaldagen in Pijnacker op te halen?

Als je bij de freakavond in Haulerwijk een product aanschaft is het dan ook mogelijk deze met de afhaaldagen in Pijnacker op te halen?

Dacht je dat je een dikke compound box in november mee naar huis kan nemen? En ja het zal waarschijnlijk worden toegevoegd aan een van je orders als je die al hebt. Anders gewoon nieuw afhaalmoment plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan