[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog even achter de computer gekropen zodat iedereen goed kan slapen. De mystery cakes zijn er namelijk uit! Alle mystery cakes bestellers veel plezier met de Outcast 36 shots!

Toch nog even achter de computer gekropen zodat iedereen goed kan slapen. De mystery cakes zijn er namelijk uit! Alle mystery cakes bestellers veel plezier met de Outcast 36 shots!

Pff heerlijke cake hoor en helemaal voor deze prijs! De mystery 25mm bak en cake hebben me niet teleurgesteld!

Naast freakprijzen, weekacties en mystery deals kan er ooit eenmalig per seizoen wel een ruggengraat deal komen:handsup:. eentje waar alle (zwakke)ruggen direct van zullen buigen. #idee:bye:
Ik kan alvast verklappen dat er een dubbele compound in de nieuwe weekacties zal zitten ;)

Ja idd ik heb hem ook al..

Ik durf het bijna niet te vragen granddessert maar heb je nog meer mystery deals ingedachten?

Ik denk niet dat wij nog extra mysterydeals zullen doen. Maar nog wel mooie weekdeals - zit vast nog wat tussen ;)

Voor iedereen: suggesties welkom maar de (inkoop)prijzen van artikelen zijn zeer uiteenlopend. Op het ene product is er simpelweg meer mogelijk dan op het andere. Met andere woorden: ik probeer de krenten uit de pap te vissen waar wij zelf nog wat op kunnen weggeven zodat je een betere deal hebt, maar ook zodanig dat wij ook nog wat verdienen.

Ik denk niet dat wij nog extra mysterydeals zullen doen. Maar nog wel mooie weekdeals - zit vast nog wat tussen ;)

Voor iedereen: suggesties welkom maar de (inkoop)prijzen van artikelen zijn zeer uiteenlopend. Op het ene product is er simpelweg meer mogelijk dan op het andere. Met andere woorden: ik probeer de krenten uit de pap te vissen waar wij zelf nog wat op kunnen weggeven zodat je een betere deal hebt, maar ook zodanig dat wij ook nog wat verdienen.

Ook prima :D

Umh als suggesties misschien: tycoon, massive gold, stars over vienna en persoonlijk voor mij een mooie prijs voor het meterpakket. Denk dat veel freaks die er toch wel bijkopen naast het compound geweld. Ik in ieder geval wel voor de nostalgie

Misschien de Unbeatable voor een ''ouderwetste'' 2022 China red Kingdom prijs (€60)? Lager mag natuurlijk ook :wink:

Eigenlijk geschikter als black friday aanbieding nu ik er aan denk

Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

Anders dan vorige week aangekondigd zullen wij onze weekacties gaan omzetten naar weekendacties. De huidige weekacties zullen lopen t/m morgen! We merken dat de meesten van jullie snel gebruik maken van onze aanbiedingen en dat is super, maar moeten ook langzaam aan richting de voorverkoopprijzen van december gaan werken. Wees niet getreurd, er komt echt nog wel wat moois aan!

Dus laatste kans voor de huidige aanbiedingen vandaag en nog gedeeltelijk morgen. In de loop van de dag zal ik de prijzen aanpassen :tongue2:

Nog ff jullie site doorgescrolled. Voor mij 2 suggesties; Unbeatable en wellicht de full assault nog eenmaal voor een hele mooie prijs:yes:

Liefst eind november, dan kunnen we nog even sparen :bonk:

Oh ja nog wat aanbieding suggesties voor kleinere producten: spring flower, Phantom, Crazy whistler, familie suprise, great fountains, Hyperbeam

suggestie van een fonteinliefhebber: familie juweel voor een prijs van een jaar of 2 geleden (25-30 euro) zou heel gaaf zijn

ook super blij met de mystery cake trouwens! een echte aanwinst :thumbup:

"Dynasty The Pride" voor een scherpe prijs zou je mij heel blij mee maken, of iets anders met verschillende schietrichtingen maar niet te duur. En inderdaad de "Heavy Duty Unbeatable", dat is wel echt een pareltje.

Goedemiddag allemaal,

Helaas kreeg ik vandaag slecht bericht vanuit Wolff. Bepaalde artikelen zullen niet geleverd kunnen worden. Hieronder het lijstje van artikelen die wij hadden opgenomen in ons assortiment en die niet zullen binnenkomen. Iedereen die iets hiervan besteld heeft, wordt uiterlijk volgende week gecontacteerd. Waarschijnlijk krijg je je geld terug voor de niet-geleverde artikelen en dan kan je zelf beslissen of je iets anders uitzoekt (bijvoorbeeld uit de weekenddeals).

Hierbij het verzoek om niet te gaan mailen voordat je onze communicatie hierover hebt ontvangen of een belletje hebt gehad. Wilde wel snel transparantie geven. Dus hierbij.

1481 Idaho
1539 Super Triple Forge
1782 Space Troopers
1785 The Eagle & Falcon
2514 The Incredible 300

Volgende berichten: alleen maar goede en leuke berichten :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan