Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch nog even achter de computer gekropen zodat iedereen goed kan slapen. De mystery cakes zijn er namelijk uit! Alle mystery cakes bestellers veel plezier met de Outcast 36 shots!
Ik kan alvast verklappen dat er een dubbele compound in de nieuwe weekacties zal zittenNaast freakprijzen, weekacties en mystery deals kan er ooit eenmalig per seizoen wel een ruggengraat deal komen. eentje waar alle (zwakke)ruggen direct van zullen buigen. #idee
![]()
Ja idd ik heb hem ook al..
Ik durf het bijna niet te vragen granddessert maar heb je nog meer mystery deals ingedachten?
Ik denk niet dat wij nog extra mysterydeals zullen doen. Maar nog wel mooie weekdeals - zit vast nog wat tussen
Voor iedereen: suggesties welkom maar de (inkoop)prijzen van artikelen zijn zeer uiteenlopend. Op het ene product is er simpelweg meer mogelijk dan op het andere. Met andere woorden: ik probeer de krenten uit de pap te vissen waar wij zelf nog wat op kunnen weggeven zodat je een betere deal hebt, maar ook zodanig dat wij ook nog wat verdienen.
elke korting hierop neem ik wel haha, machtige bak ditMisschien de Unbeatable voor een ''ouderwetste'' 2022 China red Kingdom prijs (€60)? Lager mag natuurlijk ook![]()
Ik kan alvast verklappen dat er een dubbele compound in de nieuwe weekacties zal zitten![]()