bonbridge1
VWC lid
Door het budget heen maar wil die Disturbed heel graag hebben. Nu even bedenken of het een kleine ruzie met de vrouw waard is 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je aangeeft dat je het koopt voor 24/25 en lief kijkt dan moet het wel goedkomen.Door het budget heen maar wil die Disturbed heel graag hebben. Nu even bedenken of het een kleine ruzie met de vrouw waard is![]()
Alvast veel plezier met de extra productenkon het niet laten weer een bestelling geplaatst
Valk Big 19 nooit gehad dus kan ik niet over oordelen. Wel dat deze Disturbed cakes super zijn!Schijnt beter te zijn dan de Valk Big 19 en die vond ik erg goed, dus ben ook heel benieuwd.
Hee Debtor, thanks voor de tip en ga daar even naar kijken - dat bovenmenu die op mobiel wordt getoond, is helaas beperkter zo ver ik kan zien.@granddessert Misschien een tip op de mobiele website van jullie, de weekaanbiedingen zijn niet te vinden via het menu. Dit geld overigens voor het gehele linker menu die je op desktop wel ziet. Misschien een optie om een apart mobiel menu te maken?
Voor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10Hoewel ik denk dat het voor sommigen van jullie best goed is dat we er even uit liggen, willen wij natuurlijk ook een werkende site. We zijn er mee bezig! Om het goed te maken, zal ik een extra weekdeal bedenken![]()
Voor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10
Dat waren nog eens leuke aanbiedingen paar jaar back
Hoewel ik denk dat het voor sommigen van jullie best goed is dat we er even uit liggen, willen wij natuurlijk ook een werkende site. We zijn er mee bezig! Om het goed te maken, zal ik een extra weekdeal bedenken![]()
Voor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10
Hoewel ik denk dat het voor sommigen van jullie best goed is dat we er even uit liggen, willen wij natuurlijk ook een werkende site. We zijn er mee bezig! Om het goed te maken, zal ik een extra weekdeal bedenken![]()
Aan de core training begonnen… schijnt te helpen bij een zwakke ruggengraat
Tja dat waren nog eens acties - maar dat zit er helaas niet meer in. We vinden het super leuk om vuurwerk te verkopen maar blijven wel ondernemers die onderaan de streep iets moeten verdienen natuurlijkVoor maximaal 5 personen wie het eerst is: stars over vienna €10 en decibel voor €10
En is het nog gelukt Amaghrabi? Zie wel wat orders op de Disturbed maar weet niet of jij het bent natuurlijk. Meeste van jullie Nicknames wijken toch wat af van jullie échte naam (zeg ik...)Als je aangeeft dat je het koopt voor 24/25 en lief kijkt dan moet het wel goedkomen.
En is het nog gelukt Amaghrabi? Zie wel wat orders op de Disturbed maar weet niet of jij het bent natuurlijk. Meeste van jullie Nicknames wijken toch wat af van jullie échte naam (zeg ik...)![]()