[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
A shit heb de Gostbuster al bij jullie besteld. Misschien dan toch nog de Disturbed... Maar mooie acties weer en leuk dat jullie hier lekker actief zijn:applause:

Zou je ALSJEBLIEFT iets kunnen verklikken over de mystery cake... ik ben heel slecht in wachten en die laatste 4 gaan maar niet weg :cry:

En is het nog gelukt Amaghrabi? Zie wel wat orders op de Disturbed maar weet niet of jij het bent natuurlijk. Meeste van jullie Nicknames wijken toch wat af van jullie échte naam (zeg ik...):rolleyes:
Mijn rug houdt zich niet nooit sterk bij een weekaanbieding bij jullie. Dankjewel voor de acties

Naast freakprijzen, weekacties en mystery deals kan er ooit eenmalig per seizoen wel een ruggengraat deal komen:handsup:. eentje waar alle (zwakke)ruggen direct van zullen buigen. #idee:bye:

Zit ook nog te twijfelen over een weekdeal, alleen heb ook de mystery cake in bestelling staan en wil eerst weten welke dat is. Dus wie ook wie pakt die andere effe mee��

Wilde jullie dit filmpje niet onthouden. Ergens in Duitsland is nieuwe de King Crackling namelijk geschoten (bevestigd door Wolff). Nu bij ons te koop voor €39,95 in de voorverkoop. Niet de beste kwaliteit maar zo zie je maar dat er heel wat uit 20mm geperst kan worden :bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké laatste post voor vandaag en dan ga ik weer weekend vieren :cool:

Ook dit jaar organiseren wij met Pyroteam Utrecht een stookmeeting/open dag bij onze winkel. Wees welkom om onze showroom te bezoeken, CAT1 te stoken of gewoon voor een drankje, koffie, thee of warme chocomel en een gezellig praatje. Wij vinden het leuk om jullie te ontmoeten en CAT1 vuurwerk zal te koop zijn in de winkel!

Wanneer? zondag 26 november van 12:00 - 15:00 uur
Waar? Donadoni Vuurwerk, Strijkviertel 46D, 3454PN De Meern

TIP: vrijdag 24 november is het Black Friday. Op zondag 26 november vind je de allerlaatste Black Friday deal(s) in onze winkel!

Laatst bewerkt:
Wilde jullie dit filmpje niet onthouden. Ergens in Duitsland is nieuwe de King Crackling namelijk geschoten (bevestigd door Wolff). Nu bij ons te koop voor €39,95 in de voorverkoop. Niet de beste kwaliteit maar zo zie je maar dat er heel wat uit 20mm geperst kan worden :bonk:

Ben blij dat ik de deal hiervan van vorige maand had gepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan